نام 4 باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟

نام 4 باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟

نارنجی:

ماجرای «فساد در فدراسیون فوتبال» چیست؟ این سوالی است که مجری برنامه فوتبال پربیننده به صورت زنده از او پرسید و خودش هم چند جمله بعد جواب داد!

محمدحسین مشحقی گفت: جزییات این پرونده را بگویند. فوتبال ما از کالچو (سری A) و مس رفسنجان از یوونتوس است که بزرگتر نیست!

وی ادامه داد: رییس یا یکی از اعضای هییت داوران پول می گیرند و به داور برای تصمیم گیری در مورد بازی پول می دهند. اسم داور و بازی چیه؟!

میثاقی گفت: می دانم پرونده دیگر مربوط به باشگاه همستانی، چهار باشگاه دیگر و یک باشگاه جنوبی برای بررسی به آنها اضافه می شود!

این مجری نگفت این اطلاعات را از کجا به دست آورده و کدام منبع رسمی آماده تایید آن است! همچنین مسیول رسیدگی به تخلفات تیم استانی مس رفسنجان یعنی تیم گلگه سیرجان همین دادستان کرمان خواهد بود اما متهمان پرونده چهار باشگاه دیگر توسط کدام مرجع احضار می شوند؟ آیا دادستان های استان های دیگر نیز همین عزم را برای برخورد با فساد در فوتبال دارند؟

باید منتظر ماند و دید آیا صحبت های میثاقی از همین شایعات در فضای مجازی است یا مسیولان مسیول چنین خبری را به شبکه 3 ارایه کرده اند و فوتبال ایران با ضربه بزرگی مواجه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نام 4 باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نام 4 باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه