شبکه های معاند فارسی زبان به بی پولی افتادند

سردبیر سابق اینترنشنال اینترنشنال در متنی از بسته شدن دفتر این تلویزیون در واشنگتن در پی دستگیری منوتو خبر داد.

شبکه های معاند فارسی زبان به بی پولی افتادند

به گزارش نارنجی، سامان رسول پور، مدیرمسیول شبکه بین المللی معند ایران در صفحه شخصی خود نوشت: تعطیلی، کاهش بودجه و کاهش برخی رسانه های فارسی خارج از کشور روند قابل توجهی دارد.

سردبیر شبکه بین الملل ایران همچنین گفت: تعطیلی، کاهش بودجه و کاهش برخی رسانه های فارسی خارج از کشور روند قابل توجهی دارد. این تغییرات حداقل شامل منوتو، ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی و چند رسانه با سرمایه عربی می شود.

شبکه های فارسی زبان معاند ورشکست شدند

وی دامنه این تغییرات را ادامه داد: بستن من و تو، بسته شدن. [مقطعی؟] دفتر ایران اینترنشنال در واشنگتن و به طرق مختلف تعلیق همکاری یا نجات حداقل 40 تا 50 شریک این اداره به همراه انحلال اداره و بخشی از دفتر لندن و آزادی تعداد کمی از شرکای دفتر لندن؛ تغییرات ساختاری بی بی سی فارسی و ادغام ساختار مدیریتی آن در سایر بخش ها بخشی از این فرآیند است. در این تغییرات بخش های مربوط به افغانستان نیز در این رسانه ها گنجانده شده است.

رسول پور خاطرنشان کرد: دلایل و منطق درونی این تحولات در هر یک از آن رسانه ها یکسان نیست و از نظر زمانی روند تغییرات در برخی رسانه ها مانند بی بی سی فارسی از دو سال پیش آغاز شده و مستمر است. اما نتایج این روند برای مخاطبان این رسانه ها در داخل ایران تقریباً یکسان است. آنچه در حال رخ دادن است توضیح شفاهی، رسمی یا اداری بیشتر این تحولات این است: «از کاهش یا کاهش بودجه به دلایل و نرخ های مختلف گرفته تا ملاحظات و نگرانی های امنیتی».

شبکه های تلویزیونی لندن مدت هاست که با مشکلات مالی و تعطیلی دفاتر خود مواجه هستند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شبکه های معاند فارسی زبان به بی پولی افتادند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شبکه های معاند فارسی زبان به بی پولی افتادند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه