اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

نارنجی/پرس سومین اطلاعیه شرکت کنندگان در اولین دوره آزمون کاربردی 1403 معلمان مبتدی و استثنایی 1403 در فارس منتشر شد.

پذیرفته شدگان از ظرفیت چند جانبه این آزمون جهت دریافت فرم های مربوط به پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی به ایفرم شماره 8424 به آدرس: https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/ مطلع می شوند. 8424 .

3 روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور از روز پنجشنبه 15 اردیبهشت 1403 حداکثر 4 روز در سایت my.medu.ir اداره کارگزینی و استخدام مدارک و کلیه مدارک لازم را بارگذاری نمایید. در سیستم تنظیم شده است.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولتی، داشتن شماره تلفن همراه مالک مایل الزامی است.

پس از ورود و بارگذاری مدارک از داوطلبان جهت تشکیل پرونده، معاینات و ارزیابی پزشکی و ارزیابی بیشتر و مصاحبه گزینش از طریق سامانه کارا وقت ملاقات گرفته می شود.
داوطلبان باید فایل های ضمیمه را دانلود و مطالعه کنند و فرم های درخواست را پرینت و تکمیل کنند و در روز آزمون به همراه داشته باشند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس"، کلیک کنید.