چه خبر از اسپانسر استقلال؟ /مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!

هیچ وقت مشخص نشد که چرا نام اسپانسر باشگاه استقلال ناگهان از پشت پیراهن با آن آرم بزرگ به سمت گردن حرکت کرد و سپس به طور کامل از روی پیراهن تیم حذف شد!

بعد از مشکلاتی که برای شرکت کوروش پیش آمد، ناگهان فضا داغ شد و ما از جمله در نارنجی نگران هستیم که گوشی موبایل موسوی چند ماه است که فروخته نشده و مشخص است که طرفین با هم اختلاف نظر دارند. الان هم اثری از این اسپانسر نیست که گفته برای اولین کار جیرینگی 20 میلیارد پول داده اند.

درست قبل از ماه مبارک رمضان، مالک این شرکت در پستی اینستاگرامی گفت: «خیلی حرف برای گفتن دارم، من را لیدر کردند و در بدترین شرایط به این تیم آمدم و بس.

سوالی که پیش می آید این است که چرا بعد از چند ماه مدیران باشگاه نمی آیند و به صراحت توضیح نمی دهند که چه اتفاقی برای اسپانسرهایشان افتاده و چه قراردادی وجود دارد که مالک این هلدینگ می تواند شکایت کند و بار سنگینی بر دوش او بگذارد. گردن؟ یا اینکه بندی در قرارداد آنها وجود دارد که همه چیز به نفع این باشگاه تمام شود؟

از همه اینها بگذریم، اگر در گوگل سرچ کنید و موسوی موبایل را تایپ کنید، سایتی به نام موبایل استقلال باز می شود!

اسپانسر استقلال چیست؟ /مشترکی وجود ندارد!

اگر این هلدینگ هنوز اسپانسر باشگاه است و با شما قرارداد دارد، این که چیزی نیست، اگر به دلایلی قرارداد فسخ شده است (استقلال دیگر این برند را تبلیغ نمی کند) چرا یک هلدینگ باید به سادگی از نام بزرگ استقلال استفاده کند. باشگاه باید به راحتی محصولاتش را با این نام بفروشد، من و ما می گوییم مردم منتظر این شفاف سازی هستند تا سوء استفاده ای از سوی آن مالکیت صورت بگیرد، پرونده باشگاه استقلال را راه انداخته اند. تا هیچ حقی ضایع نشود.

برند کاسکو را فراموش نکردیم که در ابتدای فصل و در چهار بازی اسپانسر استقلال بود.

251251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چه خبر از اسپانسر استقلال؟ /مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چه خبر از اسپانسر استقلال؟ /مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!"، کلیک کنید.