پیش بینی مهم رییس اتحادیه نمایشگاه داران درباره قیمت خودرو در سال 1403/ خودرو بخریم یا نخریم؟

به گزارش خبرگزاری خبارآنلاین، اسد کرمی رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه های خودرو تهران گفت: بازار خودرو این روزها متاثر از تغییر قیمت ارز است. به طور کلی در طول سال 1402 تخفیف سنگینی در بازار و انتظار غرفه داران برای شب عید وجود داشت. اما این روزها بازار کساد است و خبری از معاملات منظم نیست.

وی همچنین گفت؛ در عین حال غرفه داران پس از شب های عید سال 1399 و 1400 که به دلیل شیوع کرونا بازاری نداشت، امیدوار بودند که از سال 1401 به بعد خسارت آن سال ها جبران شود.

کرمی توضیح داد؛ اما نوسانات ارز باعث شده مردم تمایلی به خرید خودرو نداشته باشند زیرا ارز بر ارزش خودرو تاثیر می گذارد و خریداران می ترسند که بعد از خرید ضرر نکنند مگر تعداد کمی که این کار را می کنند. آنها به ضرر ده ها میلیونی خود اهمیتی نمی دهند. . اما بسیاری از افراد در این وضعیت مبادلات ارزی در معامله خودرو محافظه کار می شوند.

رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران عنوان کرد؛ یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شکست بازار خودرو در سال جاری شده کمبود نقدینگی در دست مردم است، ادامه وضعیت فعلی بازار خودرو ممکن است منجر به افزایش قیمت انواع خودروها شود. در سال 1403

گزارش مشروح وضعیت بازار خودرو (اینجا) را بخوانید.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی مهم رییس اتحادیه نمایشگاه داران درباره قیمت خودرو در سال 1403/ خودرو بخریم یا نخریم؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی مهم رییس اتحادیه نمایشگاه داران درباره قیمت خودرو در سال 1403/ خودرو بخریم یا نخریم؟"، کلیک کنید.