پرداخت مالیات بر ارث الکترونیکی شد

نارنجی:

مصطفی فلگری توضیح داد: به منظور تسهیل و تسریع در بهره مندی از مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان در بانک ها و موسسات اعتباری، پرداخت مالیات بر ارث به صورت الکترونیکی انجام شد.

وی تصریح کرد: از اول فروردین ماه سال جاری وراث فوت شده ها در تاریخ 10 فروردین 1394 می توانند مالیات سپرده های متوفی را پرداخت و مابقی سهم را بدون مراجعه به مراجع مالیاتی مربوطه و تنها با پرداخت مستقیم دریافت کنند. به شعبه بانک مربوطه

مدیر کل مالیات کردستان تصریح کرد: بر این اساس بانک مربوطه پس از درخواست وراث با ارایه مدارک مربوطه از قبیل مدارک هویتی و گواهی حصر وراثت، مالیات مربوط به سپرده متوفی را محاسبه می کند. سود پرداخت شد. به او (تا روز اعطای امانت به ورثه) و از مقدار امانت و بهره آن کسر می کند و بقیه را به ورثه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت مالیات بر ارث الکترونیکی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت مالیات بر ارث الکترونیکی شد"، کلیک کنید.