مقابله فناورانه با چالش های استارت آپی/ کسب وکارهای نو در رشته های روانشناسی و مامایی ایجاد شد

در گفتگو با نارنجی گفته شد؛

یک راه حل فناورانه برای چالش های راه اندازی یک کسب و کار جدید در زمینه های روانشناسی و مامایی ایجاد شده است.

یک مرکز فناورانه تاسیس شده با روش های آموزشی نوین و ابتکاری موفق به راه اندازی کسب و کارهای جدید در زمینه روانشناسی و مامایی شده است.

خبرگزاری علم و فناوری نارنجی; یک مرکز فناور واقع در مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در زمینه ارایه خدمات پزشکی و مشاوره روانشناسی فعالیت می کند.

این پایگاه فناوری فعالیت خود را در 28 دی ماه 1402 در زمینه مامایی و مشاوره روانشناسی آغاز کرد و کارشناسان بسیاری از پایگاه فناوری به مردم و دانشجویان خدمات تخصصی ارایه می دهند.

مخاطبان این پایگاه فناوری نه تنها دانشجویان، بلکه افرادی هستند که بخشی از مجموعه سازمان و پایگاه فناوری هستند تا دغدغه های خود را در این زمینه بیان کنند و بر اساس مشاوره با متخصصین حوزه های روانشناسی و روانشناسی پاسخ های صحیح و اصولی دریافت کنند. ماما

همچنین علاوه بر دوره های آموزشی، دانشجویان در دوره های دیگری نیز شرکت می کنند و اتاق فکر اصلی برای انتشار مطالب علمی دانشجویان در رشته های روانشناسی و مشاوره مامایی تشکیل می شود.

خبرنگار خبرگزاری نارنجی با هدف بررسی جزییات فعالیت های مرکز فناوری «ویسپهر» واقع در مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1392 با فاطمه شیرمحمدی، مدیر این مرکز فناوری گفت و گو انجام داد. شهر گرگان .

ارایه راهکارهایی برای ایجاد کسب و کارهای جدید در روانشناسی و مامایی

شیرمحمدی که دارای مدرک میکروبیولوژی و مدیر مرکز فناوری آنلاین «ویسپهار» است، گفت: این پایگاه فناوری در مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و استان گلستان است.

وی همچنین گفت: اساس فناوری روان آنلاین ارایه خدمات پزشکی و مشاوره روانشناسی به تمامی مردم مناطق مختلف ایران به صورت آنلاین و از طریق وب سایت است.

مدیر مرکز فناوری روان در اینترنت یادآور شد: مرکز فناوری همچنین دوره ها و کارگاه های آموزشی را به صورت حضوری (در گرگان) و غیر حضوری (آنلاین) با حضور کارشناسان و اساتید ارشد برگزار می کند.

شرمحمدی تصریح کرد: بازدیدهای مشاوره از طریق گوگل میت، اسکایپ و یا تلفنی انجام می شود و انتخاب هر روش با خود کاربر است و دانش آموزان می توانند برای دسترسی به خدمات و رزرو نوبت به سایت www.veyspehr.com مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با متخصصان رشته های روانشناسی و مامایی در استان های گلستان، مازندران، تهران، اصفهان، خراسان شمالی، ایلام، یزد و … همکاری داریم. که اعضای هییت علمی دانشگاه هستند به روزترین مطالب را به دانشجویان معرفی می کنند.

مدیر هسته فناوری روان برخط، در مورد اینکه آیا دانش آموزان در مقاله نویسی نیز مهارت پیدا می کنند؟ پاسخ داد: بله. دانشجویان مامایی و روانشناسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز پس از گذراندن دوره های آموزشی و کارآموزی، با کمک اساتید متخصص در اتاق تفکر پایه، نوشتن مقاله برای انتشار مطالب علمی در قسمت انشا وب سایت را فرا می گیرند.

شیرمحمدی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بهترین مشاوران و کارشناسان را از طریق بستر پایه به مردم معرفی کنیم و تاکنون در مشاوره آنلاین ویزیت های گروه سالمندان و روانشناسی موفق بوده ایم و توانسته ایم حضوری داشته باشیم. -کارگاه های صورت در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان.

مرکز فناوری «ویسپهر» با متخصصان حوزه روانشناسی و مامایی در استان های گلستان، مازندران، تهران، اصفهان، خراسان شمالی، ایلام، یزد و … همکاری می کند و دانشجویان به جدیدترین روش ها مطالب را فرا می گیرند.

وی همچنین گفت: بر اساس قرارداد 6 ماهه کارت فناوری روان برخط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به مدت دو سال، 10 درصد از هر کاری که منفعت مالی برای بنیاد داشته باشد متعلق به دانشگاه است.

مدیر مرکز فناوری آنلاین روان نیز گفت: هزینه و صرف زمان زیاد برای سفر به مراکز مشاوره و کلینیک های شهرهای بزرگ دغدغه بسیار مهمی برای مردم است.

شیرمحمدی تصریح کرد: برخی از دانشجویان مایلند در کارگاه ها و دوره های آموزشی اساتید برتر روانشناسی و مامایی شرکت کنند و در نتیجه افراد می توانند در اسرع وقت با متخصصان ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ما استفاده کنند. .

وی بیان کرد: همچنین دانش آموزان در تمام استان های کشور می توانند از طریق سایت با کارگاه ها و دوره های آموزشی آشنا شوند و به صورت آنلاین شرکت کنند.

مدیر این پایگاه فناوری افزود: یکی از مهم ترین چالش های استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، نحوه تبلیغات صحیح و معرفی خود به دیگران است. بنابراین، ایجاد روش تبلیغاتی مناسب در ابتدای سفر بسیار مهم است.

شیرمحمدی تصریح کرد: مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان کارگاه های آموزشی بسیاری را برای آموزش واحدهای فناور با موضوعات و عناوین مختلف (تجاری سازی محصولات علمی و فناوری، نحوه تجاری سازی محصولات شرکت؟) به صورت رایگان برگزار می کند.

وی همچنین با تشکر از رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان و قاضی مسیول مرکز توسعه این دانشگاه حجت الاسلام سیدعلی طاهری و عضو هییت علمی روانشناسی مرضیه عزیزی گفت: امیدواریم بتوانیم با روانشناسان و ماماها در سطح کشور همکاری گسترده ای در ویزیت آنلاین و برگزاری دوره های حضوری در سایر شهرها داشته باشیم.

مدیر مرکز فناوری آنلاین «ویسپهار» در ادامه توضیح داد: از مسیولان تقاضا داریم برای کسب و کارهای نوپا و آنلاین وام هایی با مبالغ ویژه در نظر بگیرند تا بتوانیم از این وجوه برای ارتقای سطح فنی و کیفیت وب سایت استفاده کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقابله فناورانه با چالش های استارت آپی/ کسب وکارهای نو در رشته های روانشناسی و مامایی ایجاد شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقابله فناورانه با چالش های استارت آپی/ کسب وکارهای نو در رشته های روانشناسی و مامایی ایجاد شد"، کلیک کنید.