مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

حامد شمگاتی در گفتگو با خبرنگار نارنجی اظهار داشت: این رویکرد منجر به استقرار خودروهای تحت پوشش در سراسر کشور می شود تا بتوانیم از طریق این مراکز خدمات متنوعی را به کودکان و جوانان مناطق روستایی و عشایری ارایه دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در قالب آن خودروها، کتاب، اسباب بازی و سایر نیازهای فرهنگی و هنری کودکان به آنها ارایه می شود و بدون شک استان اردبیل یکی از استان های هدف توسعه مراکز سیار است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: ساده ترین و ارزان ترین راه برای توسعه فعالیت های کانون، ایجاد مراکز سیار در استان های مختلف است که می تواند شامل تامین اعتبار لازم برای اقدامات مورد نظر باشد. این بخش

رونمایی از کتاب «سیفیر ارنی» در ایران

وی در تابلویی با اعلام افتتاحیه کتاب “مثبت صفر” به همت کانون گفت: فردا در نمایشگاه بین المللی کتاب کتاب “صفر مثبت” را عرضه می کنیم که در آن مادران سعی می کنند انواع لالایی ها را برای فرزندان خود بخوانند. .

وی همچنین گفت: پیش از این کانون کتاب «ارنی چار» را منتشر کرده بود، اما برای اولین بار تصمیم گرفت کتاب «سفره ارنی» را منتشر کند تا با این آثار که جنبه آموزشی و اختراعی دارد در خدمت خانواده ها باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: کانون با ارایه هزار جلد کتاب از امروز خود را برای نمایشگاه بین المللی آماده می کند و به گونه ای با تنوع کتاب از نمایشگاه بین المللی استقبال کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.