فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل

نارنجی:

وقتی پرسپولیس در یک بازی سخت موفق شد نساجی را شکست دهد، بیش از 40 دقیقه با 10 نفره بازی کرد. سروش رفیعی در اوایل نیمه دوم به زمین فرستاده شد تا پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد. پلیس برای هفته سوم محروم خواهد بود و شماره 7 موثر این تیم برای بازی مقابل هواداران در اختیار کادرفنی قرار نخواهد گرفت. در هفته های گذشته بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به دلیل محرومیت نتوانستند به این تیم بپیوندند و ستاره های این تیم به راحتی در بازی های گذشته کارت خود را گرفتند.

این در شرایطی است که فصل گذشته و در این مقطع تعداد زیادی از ستاره های پرسپولیس 3 کارته و محروم بودند. اما این افراد توانستند به خوبی از عهده این موضوع برآیند و حتی یک بازیکن پرسپولیس در آخرین دیدارهای حساس سال گذشته محروم نشد. به نظر می رسد این موضوع به یکی از بزرگترین اختلافات پرسپولیس در فصل جاری و سال گذشته تبدیل شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل"، کلیک کنید.