صدور بیش از 14 رای محیط زیستی برای متخلفان در گیلان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نارنجی، حمزه عاشوری اظهار داشت: صید، شکار، برداشت غیرمجاز، سوء استفاده و تعرض به طبیعت و آلودگی محیط زیست از مصادیق تخلفات زیست محیطی است که برای برخورد با آنها به دستگاه های قانونی ارسال می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در سال 1402 از صدور 14 حکم حفاظت محیط زیست به عنوان مجازات جایگزین مجرمان حفاظت محیط زیست در این استان خبر داد و گفت: این اقدام نشان دهنده توجه مقامات قضایی استان به اهمیت محیط زیست است. حفاظت.

وی با بیان اینکه متخلف در صورت احراز شرایط ماده 66 قانون مجازات اسلامی با دستور سبز به آنان ابلاغ می شود، تصریح کرد: زمان های قدیم آژانس حفاظت از محیط زیست مقررات جایگزین (مجوزهای سبز) را پیشنهاد کرده است.

وی ادامه داد: برای کار مجرمان محیط زیست برای حفاظت از عرصه های طبیعی اقدامی قانونی است که برای تعطیلی دستگاه قضایی اجرا می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور بیش از 14 رای محیط زیستی برای متخلفان در گیلان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور بیش از 14 رای محیط زیستی برای متخلفان در گیلان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.