زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود

نارنجی:

امیر خلنویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل ترکمنستان که ایران با نتیجه یک بر صفر پیروز شد، گفت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک بگویم. آنها تیم و مربی بسیار خوبی دارند. اما قبل از هر چیز باید بگویم که این رشته لذت فوتبال را از بین برد و من از AFC و فیفا شگفت زده هستم که چگونه اجازه دادند بازی بین المللی در این زمینه انجام شود. این رشته از فوتبال لذت می برد.

وی همچنین گفت: وقتی دیروز زمین را دیدیم باید تغییراتی در تیم ایجاد می کردیم و از آن دسته از بازیکنانی که احتمال مصدومیت در این بازی وجود داشت استفاده نکردیم. نقطه تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی از این نوع زمین انتقاد می کنند. فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این مشکلات را حل کنند زیرا چنین زمین هایی زیبایی فوتبال را از بین می برند.

خالنویی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از این بازیکنانی که امروز به میدان رفتند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند، گفت: کسانی که در بین 23 بازیکن هستند، بازیکنان اصلی ما محسوب می شوند. تعدادی از این بازیکنان در تهران و تعدادی در این بازی حضور داشتند اما مهم این بود که دوباره از موقعیت های خود استفاده نکردیم. می توانستیم با اختلاف دو یا سه گل برنده شویم و البته در دقایق پایانی احتمال یک بازی هم وجود داشت.

وی همچنین گفت: تیم ترکمنستان بازی بسیار خوبی انجام داد و توپ را به خوبی در زمین جابه جا کرد اما زمین هم برای آنها دردسرساز شد. شاید آنها در این کار بهتر از ما بودند، اما خاک هم کار را برایشان سخت کرده بود. دست و پای بسیاری از بازیکنان ما خون بود. در این شهر هوا خوب است و باران می بارد، اما زمین از چمن ساخته شده است که بسیار تعجب آور است.

وی همچنین تاکید کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد بود تحمل می شد اما این زمین مانند فرش بود و امیدوارم فیفا و AFC در این زمینه تلاش کنند و از برگزاری بازی در این زمین ها جلوگیری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود"، کلیک کنید.