رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم

او یک کنفرانس مطبوعاتی با نخست وزیران پاکستان برگزار کرد.

رییس جمهور: ما به مردم پاکستان که از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی خسته شده اند احترام می گذاریم

سید ابراهیم رییسی در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان گفت: ما به مردم پاکستان و نگرش قدردانانه دولت پاکستان احترام می گذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان که امروز در راس هییتی صبر به پاکستان سفر کرده بود در نشست خبری نخست وزیر این کشور حضور یافت. وزیر پاکستان (شهباز شریف) و رسانه ها پاسخ دادند.

رییس جمهور این کشور در این نشست خبری مشترک گفت: امروز مردم پاکستان و کشور این کشور از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی خسته شده اند.

وی همچنین گفت: کشور پاکستان از نسل کشی و کشتار کودکان توسط این رژیم که با حمایت غرب و آمریکایی ها انجام می شود به ستوه آمده و خواهان عدالت است.

رییسی تاکید کرد: ما به مردم پاکستان و نگرش قدردانانه دولت پاکستان احترام می گذاریم.

رییس جمهور آنچه که همه مردم جهان را نگران می کند ناکارآمدی سازمان های بین المللی عنوان کرد و گفت: امروز سازمان ملل و شورای امنیت به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی ادامه داد: نگرش مردم مسلمان پاکستان و ملت بزرگ ایران نسبت به مسیله فلسطین و ایستادگی و مطالبه حقوق ملت فلسطین نتیجه و مبنای عدالت جهانی خواهد شد.

رییسی همچنین گفت: روابط ما با دوست، برادر و همسایه پاکستان تنها در سطح دو کشور همسایه نیست. بله، روابط دو کشور تاریخی، تمدنی، مذهبی و مذهبی است.

رییس جمهور ایران با اشاره به اینکه ظرفیت های زیادی بین ایران و کشور دوستمان پاکستان وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند به نفع دو کشور و ملت باشد، گفت: روابط دو کشور در همه عرصه های اقتصادی است. و زمینه های سیاسی ، حوزه های تجاری و فرهنگی و در تمامی سطوح تجدید می گردد.

وی همچنین گفت: مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است، هر دو طرف بر مبارزه با ناامنی و تروریسم، جرایم سازمان یافته و مواد مخدر تاکید دارند.

رییسی همچنین گفت: ادامه همکاری های دو کشور و دو کشور از سوی ملت های بزرگ ایران و پاکستان برای منافع دو کشور تعریف شده است و مصمم هستیم روابط دو کشور را در سطح بالایی توسعه دهیم. مرحله. .

رییس جمهور ادامه داد: سطح روابط اقتصادی و تجاری دو کشور قابل قبول نیست. بنابراین تصمیم داریم سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور در گام اول به 10 میلیارد دلار برسد.

وی تاکید کرد: مرز دو کشور فرصتی است که می توان از آن برای رفاه هر دو ملت استفاده کرد. مرز نشانه همکاری مرزی دو کشور است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم"، کلیک کنید.