دومین رکورد تناژ تولیدی تاریخ فولاد اکسین شکسته شد

نارنجی/خوزستان مدیر شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه رکورد دومین تن تولید در تاریخ فولاد اکسین در سال گذشته شکسته شد، گفت: اکسین در تولید محصولات با ارزش بالا پیشرو است.

علی محمدی در گفت وگو با نارنجی، با بیان اینکه اکسین در تولید محصولات با ارزش افزوده پیشتاز است، اظهار کرد: در سال 1402 با وجود محدودیت های انرژی در حوزه گاز و برق، شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به ثبت نام شد. دومین رکورد تولید در تاریخ این کشور بود

وی همچنین گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال گذشته 656 هزار تن تولید هدف گذاری شده بود اما با تلاش کارشناسان و کارکنان شرکت 720 هزار تن تولید به ثبت رسید که رشد 10 درصدی و بیشتر آن محصولات را نشان می دهد. APIها و محصولات افزودنی فوق محافظت می شوند.

محمدی تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین به عنوان اولین تولیدکننده محصولات استاندارد API در خاورمیانه 90 درصد از تولید خود را به این نوع محصولات اختصاص داده است که نسبت به رکورد قبلی 30 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این میان ثبت رکورد 98 درصدی راندمان کیفیت تولید نتیجه قابل توجهی در حوزه تولید است که نقش بسیار مهمی در درآمد شرکت داشت به نحوی که 76 درصد از درآمد شرکت را به همراه داشت. و 66 درصد درآمد شرکت افزایش یافته است

محمدی بیان کرد: همچنین با وجود محدودیت های انرژی که باعث کاهش و بعضاً توقف تولید در بسیاری از واحدهای تولیدی شده است، پولا اکسین با 94 درصد تجهیزات آماده به کار رکوردی را به نام خود ثبت کرده است که موفقیت قابل توجهی محسوب می شود.

وی همچنین گفت: امید است با حذف مدیران انرژی در سال 1403 در کنار اراده قوی و تلاش بالای نیروی انسانی شرکت شاهد تداوم رکوردداری در حوزه های مختلف این شرکت باشیم.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین رکورد تناژ تولیدی تاریخ فولاد اکسین شکسته شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین رکورد تناژ تولیدی تاریخ فولاد اکسین شکسته شد"، کلیک کنید.