خط ریلی رشت – کاسپین به بهره برداری رسید – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

خط ریلی رشت - کاسپین به بهره برداری رسید - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور محمد مخبر به عنوان نماینده ریاست جمهوری و هیئت همراه و ایگور. لوین دستیار ویژه خط ریلی سرخ-کاسپین به مرحله اجرا درآمد.

راه آهن سرخ-کاسپین به طول 37 کیلومتر با وام بیش از 35 هزار میلیارد ریال ساخته شده و ارزش روزانه آن 60 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است. در حال ساخت بنادر شمالی در استان گیلان و امکان تبادل محموله های مختلط از طریق ایران برای منطقه است.

این پروژه ریلی که به عنوان آخرین قطعه کریدور شمال – جنوب مورد استفاده قرار گرفت در این مراسم سراسری شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی حضور ندارد.

بهره برداری از پروژه راه آهن سرخ-کاسپین که مردم گیلان سال ها در انتظار آن بودند، می تواند معیشت و اقتصاد استان و حتی کشور را به «اقتصاد ریلی» در تراز برساند. بین المللی گره زدن

پروژه راه آهن سرخ-خزر به دلیل موقعیت استراتژیک ملی و بین المللی آن است بین المللی که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحول آفرین باشد. همانطور که داده های آماری می گویند؛ بهره برداری از پروژه راه آهن سرخ-کاسپین از سال 1384 آغاز شد، اما از سال 1384 تا 1387 در مدت 13 سال تنها 3 درصد پیشرفت داشت و عمده کار آن از سال 1387 آغاز شد. پیشرفت 3 درصدی رها شد و دولت تدبیر و امید امید به اجرا و تکمیل این پروژه مهم را برنگرداند تا اینکه دولت سیزدهم مردمی روی کار آمد، روند اجرایی پروژه راه آهن سرخ-کاسپین در هم‌زمان با پروژه‌های دیگر درباره میراث دولت‌های گذشته «عجله» شد و هم‌اکنون این میراث با حضور مقامات بلندپایه ایران و روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهره برداری از خط ریلی سرخ – خزر مبنای توسعه روابط بین اعضای اوراسیا و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و یکی از مهمترین شاخص های اجرای سیاست های عمومی است. اقتصاد مقاومتی از نظر مناطق آزاد.

شنیدن سوت قطار سرخ-کاسپین در گیلان؛ ما شاهد اتصال 2 دریای شمال و جنوب ایران خواهیم بود و این مهم می تواند با روابط تجاری، عبور کالا و صادرات محصولات ماهیگیری و کشاورزی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، اقتصاد بیمار گیلان را التیام بخشد. این پروژه همچنین تاثیر اقتصادی زیادی بر بهبود همسایگان خزری و اوراسیا و دوستان اروپایی دور و نزدیک خواهد داشت. ممکن است متاسف.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خط ریلی رشت – کاسپین به بهره برداری رسید – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خط ریلی رشت – کاسپین به بهره برداری رسید – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه