بیرانوند یک شخص خاص است!

به گزارش خبرگزاری نارنجی؛ مهرداد خانبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اعلام کرد: ابتدا باید بگویم که محرومیت عثمر در شرایطی بود که طبق پروتکل های فیفا در خصوص اهمیت … سلامتی بازیکنان پس از محرومیت از بازی حذف شد برای دیدن داور وارد زمین شد مراقب وضعیت بازیکن باشید. مصدومیت بازیکن گل نیاز به توجه فوری داشت. همین سه چهار هفته پیش فدراسیون فوتبال برای ما درس گرفت و در شرایط سخت از این ثانیه ها صحبت کرد. در آن کلاس اعلامی، در این حالت، حتی زمانی که بازی متوقف نمی شود، مربیان، کادر پزشکی یا آمبولانس ها می توانند وارد زمین شوند. اخراج سختی بود و داور به شرایط بد قایم اسلامیخا توجهی نکرد. اسمار چندین بار تکان خورد اما بازی متوقف نشد. او پس از توقف بازی دو متری وارد زمین شد تا داور وضعیت بازیکن گل را ببیند. این اخراج تعجب آور و خشونت آمیز بود.

وی درباره عملکرد تیم سیمن در این فصل گفت: سیمن تیم قابل احترامی است که در 8-9 بازی اخیر تنها 4 گل به ثمر رسانده و ساختار دفاعی خوبی دارد. در فاز هجومی برنامه های مختلفی دارند و هماهنگی خوبی انجام می دهند. آنها در ضد حملات قوی هستند و ویژگی های هجومی خوبی دارند. با این حال آنها در خط دفاعی مشکلاتی دارند که امیدواریم بتوانیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند و هیواشی گفت: کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در این باره صحبت کردند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که وقتی بازیکنان وارد اردو می شوند، سابقه و وضعیت جسمانی آنها از آنها گرفته می شود، اما به هر حال این اتفاق افتاده است و امیدوارم با بهبود ارتباطات کادر پزشکی، این گونه درگیری ها پیش نیاید. مصدومیت بخشی از فوتبال است. ما رفیعی را داریم و مطمین هستیم که او محصول آکادمی ماست. او در دو بازی که در دروازه قرار داشت توانست اعتماد مربیان را جلب کند.

وی در خصوص زمان بازگشت بیرانوند گفت: بیرانوند فرد خاصی است، شاید دیده باشید که از هفته آینده کاست خود را باز کرده و تمرینات خود را آغاز کرده است. البته از نظر پزشکی بازگشت او دو هفته دیگر خواهد بود.

خانبان در مورد وضعیت اخیر امید الیشاه و عیسی آل کثیر گفت: طبق آخرین اطلاعات برای بازی فردا مشکلی برای امید الیشاه وجود ندارد. باشگاه دفاعیه خود را ارایه کرده و هییت تجدید نظر در روزهای آینده تصمیم گیری خواهد کرد اما به ما اعلام شده که مشکلی برای بازی وجود ندارد. درست است که از آل کثیر انتظار گلزنی می رود، اما وظیفه مهاجم فقط گلزنی نیست. هدف ممکن است بیش از حد انتظار باشد اما وظایف تاکتیکی خود را به خوبی انجام می دهد.

وی در خصوص ایجاد موقعیت های زیاد توسط پرسپولیس گفت: ایجاد موقعیت و افزایش شانس گلزنی برای یک تیم بسیار خوب است. ما هم پدر داریم. او در چند جلسه اول شرایط را نداشت اما می دانستیم جوان است و نیاز به زمان دارد. او کاملا در تمرین نشسته است و تا دقایقی دیگر آمادگی بیشتری خواهد داشت. او بیشتر در پیرسپولیس بازی خواهد کرد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند یک شخص خاص است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند یک شخص خاص است!"، کلیک کنید.