برنامه‎ های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی

برنامه‎ های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی

نارنجی/خوزستان تیم فوتبال خوزستان در هفته بدنی و ورزش برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

محسن قبایی مدیر روابط عمومی تیم فوتبال خوزستان در گفت وگو با نارنجی با اشاره به برنامه های تیم فوتبال با توجه به هفته تربیت بدنی و ورزش استان خوزستان گفت: برگزاری مسابقات فوتبال زیر 13 سال. استان به نام هفته تربیت بدنی در اندیمشک مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جوانان استان غبار روبی بر مزار شهدا نصب بنرهای محیطی و پیام های ویژه بخشی از برنامه های این تیم فوتبال است.

وی ادامه داد: بازدید مدیران جامعه فوتبال نامگذاری مسابقات فوتبال در تمامی رده های استان به نام هفته تربیت بدنی و دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان فوتبال استان از دیگر برنامه های هیات فوتبال خوزستان در ایام فیزیکی است. آموزش. هفتاد.

این مسئول تیم فوتبال خوزستان گفت: جشنواره مدارس فوتبال استان در رده های سنی زیر 9 10 11 و 12 سال از دیگر برنامه های این تیم بود که در روزهای گذشته در ورزشگاه تکتی شهر برگزار شد. اهواز.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه‎ های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه‎ های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه