بازی های باقی مانده استقلال ترسناک است/ 4 پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد

نارنجی:

استقلال با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در لیگ ما پیشتاز است و با 7 بازی مانده به پایان فصل، خیلی ها شانس بیشتری نسبت به بازی های باقی مانده این تیم برای قهرمانی به بازیکنان نکونام می دهند. اما با نگاهی به جدول بازی ها و نتایج فصل، مشخص می شود که این پیش بینی بیش از حد خوش بینانه است.

استقلال قبل از بازی با مس رفسنجان 3 امتیاز مقابل پیرپولیسی برتری داشت و این فاصله با تساوی در ورزشگاه آزادی به یک امتیاز رسید. فراموش نکرده ایم که پرسپولیس هر هفت بازی باقیمانده فصل قبل یعنی بهار گذشته را برد و ثابت کرد که توانایی ایستادن در فینال حساس و پایداری در کسب نتیجه را دارد. این یعنی استقلال دیگر حق کوچکترین اشتباهی را ندارد چرا که با چالش احتمال واگذاری صدر جدول به رقیب قدیمی وجود دارد. حالا ببینید استقلال در 7 دیدار اخیر در بازی های بسیار آسان تری چه نتایجی کسب کرده است.

استقلال این هفته میزبان شمس آذر قزوین است. در این فصل تیمی که مقابل استقلال به میدان رفت دو بار شکست خورد و موفق شد هر دو بار را جبران کند. آن بازی 2-2 به پایان رسید. استقلال در بازی بعدی باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی برود. در لیگ برتر کشورمان نبرد همیشه حساسی که در یاریگه آزادی برگزار شد با دو گل به سود استقلال به پایان رسید. تراکتورسازی مربی خود را تغییر داد و به ستاره های این تیم برای درخشش مقابل استقلال به خصوص پرسپولیسی های این تیم قرمز انگیزه داد!

بازی بعدی استقلال مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی خواهد بود. اولین بازی در فولادشهر با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و می دانیم که ذوب آهن تمام امتیازات خود را از بازی های خارج از خانه در این رقابت ها کسب کرده است. چهارمین بازی استقلال مجددا در ورزشگاه آزادی برابر فولاد برگزار می شود و این دیدار در دور اول باز هم با تساوی به پایان رسید. تیم سابق جواد نکونام که انگیزه بالایی برای متوقف کردن او دارند.

بازی بعدی استقلال از این پس مقابل نساجی است. در اردوگاه قایمشهر وطنی و روبروی ساکت الهامی; در اولین بازی استقلال با 4 گل پیروز شد. بازی ماقبل آخر استقلال در این فصل در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر خواهد بود. اولین بازی این دو تیم در سیرکان با تساوی به پایان رسید و استقلال با پنالتی یمگا از شکست نجات پیدا کرد! و در نهایت بازی هفته گذشته مقابل پیکان که در ورزشگاه تاستوردی خواهد بود. در بازی اول تیم رضا عنایتی با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد اما کی می داند که پیکان موفق ترین تیم ما در بازی دوم بود که به هیچ وجه قابل مقایسه با تیم اول نیست!

یعنی از این هفت مسابقه 3 برد و 4 تساوی کسب کرده اند. او از 21 امتیاز ممکن تنها 13 امتیاز گرفت و 8 امتیاز از دست داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازی های باقی مانده استقلال ترسناک است/ 4 پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازی های باقی مانده استقلال ترسناک است/ 4 پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد"، کلیک کنید.