امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می شود

برای شرکت های برتر؛

دشبانیان رییس سازمان توسعه همکاری های بین المللی علم و فناوری، معاون علمی، فناوری و اقتصادی رییس جمهور گفت: در برنامه های صادراتی، امتیازات ویژه ای به شرکت های اصلی در نمایشگاه ایران هلث داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نارنجی، امیرحسن میرآبادی، رییس سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین المللی و معاون علمی، فناوری و اقتصادی رییس جمهور دشبانیان اعلام کرد: حوزه سلامت متشکل از صنایع تجهیزات پزشکی و دارویی است. یکی از موضوعات جالب همکاری های بین المللی در مذاکرات بین المللی همواره شاهد طرح های همکاری کشورها در مذاکرات هستیم.

میرآبادی در این خصوص ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در شعار سال به صراحت مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت بحث رشد تولید در سال جدید است. البته تولید نیاز به بازار دارد و رشد و گسترش زمانی اتفاق می افتد که بازارهای بزرگتری داشته باشیم.

وی در خصوص اهمیت بازارهای بین المللی گفت: تولیدکنندگان همواره به دنبال بازاری برای فروش محصولات خود هستند تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهند. شرایط خاص مانند استانداردهای خاص، کیفیت ویژه خدمات پس از فروش و گارانتی است و حتی از نظر طراحی صنعتی و زیبایی باید استانداردها را رعایت کند.

میرآبادی ادامه داد: علاوه بر این سبد محصولات عرضه شده در بازارهای بین المللی افزایش می یابد و شانس موفقیت در شکل گیری روابط اقتصادی افزایش می یابد.

رییس سازمان توسعه همکاری های بین المللی علم و فناوری درباره ایجاد مکان های بین المللی برای شرکت های علمی گفت: اگر بتوانیم فضا را برای شرکت های حوزه تجهیزات پزشکی فراهم کنیم تا در عرصه بین المللی فعال تر شوند، در واقع با دستیابی به بازارهای جدید، در عمل زمینه را افزایش می دهد. یعنی بهبود وضعیت اقتصادی شرکت ها و در نهایت کمک به اقتصاد کشور.

میرآبادی ادامه داد: برای این منظور در ارتباط با کشورهای مختلف، ورود تجهیزات بهداشتی و پزشکی را در دستور کار خود قرار دادیم که پیش از این نادیده گرفته می شد و تحقیقات ما نشان داد که اکثر آنها جالب هستند. بزرگ و فرصت های طلایی.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه سلامت ایران به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات پزشکی یکی از موثرترین مجامع برای توسعه همکاری ها و اجرای روابط بین الملل مبتنی بر فناوری های سلامت است، گفت: این موسسه از بازدیدکنندگان خارجی دعوت به همکاری می کند. در نمایشگاه شرکت کنند. وی همچنین با حمایت از شرکت های علمی، تلاش کرد با مذاکره با نهادهای مختلف که در عرصه بین المللی فعالیت می کنند، زمینه را برای شکل گیری روابط خارجی و ورود شرکت ها به بازارهای جدید صادراتی فراهم کند.

میرآبادی به یکی دیگر از حوزه های حمایتی این سازمان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از حوزه های حمایت و تقویت حوزه بین المللی این سازمان، دادن امتیازات و رهبری ویژه به شرکت های اصلی حاضر در نمایشگاه ایران هلث است. . قصد دارد امسال آنها را به خارج از کشور بفرستد. ایران هلث به عنوان مهمترین رویدادی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می شود، بستر بسیار مناسبی برای ارتباط با فعالان اقتصادی این حوزه است و حضور در نمایشگاه قطعا ارزش بیشتری را برای شرکت ها به همراه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می شود"، کلیک کنید.