آشوبی: قهرمانی به تیمی رسید که فوتبال مالکانه بازی می کرد و استحقاقش را داشت/ استقلال از پرسپولیس کم مهره تر نیست

آشوبی: قهرمانی به تیمی رسید که فوتبال مالکانه بازی می کرد و استحقاقش را داشت/ استقلال از پرسپولیس کم مهره تر نیست

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: معتقدم اگر به زیبایی شناسی فوتبال نگاه کنیم تیمی که این فاکتور بارز را داشت قهرمان شد.

فرزاد اشوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری نارنجی، با بیان اینکه پرسپولیس به صورت مستقل در کورس قهرمان شد، اظهار کرد: تیمی که از نظر رقابتی ثبات بیشتری داشت در پایان فصل قهرمان شد . نه به خاطر اینکه هفته های زیادی استقلال قهرمان بود، امتیازهای زیادی جمع کرد و رکورد دومین تیم لیگ برتر را به دست آورد. پرسپولیس در نیم فصل به تیمی متفاوت تبدیل شد و بازیکنانی را دریافت کرد که تیم فنی این تیم را تقویت کردند و در نهایت از کمبود امتیاز کاسته و تا قهرمانی پیش رفتند. من معتقدم اگر به زیبایی شناسی فوتبال نگاه کنیم، تیمی که این فاکتور آشکار و فزاینده را داشت، قهرمان شد.

مس رفستجان فوتبال نابی را به نمایش گذاشت

وی در خصوص اینکه علی پروین به تمجید از مس رفسنجان بابت عملکردش مقابل پرسپولیس پرداخت، گفت: این ذات فوتبال است و نمی توان انتظار دیگری داشت. محرم نویدکیا گفت که برای افتخار فوتبال بازی می کند، همان انتظارات را در زمین برآورده کردند و تیم صفر تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز کرد. در نهایت حملات گسترده پلیس به شکست مس منجر شد. مس تیم بسیار خوبی است و مقابل پرسپولیس از افتخارات فوتبال دفاع کرد. طبیعت ورزش اینگونه است و از نویدکیا و تیمش نباید انتظار دیگری داشت. تعجب نکنید چرا که حقیقت فوتبال است و مس رفسنجان فرصت کسب چنین سهمیه و رتبه بالایی را نداشت اما فوتبال و پاکی ورزش ایجاب می کند که هر چه هست با جان و دل با حریف روبرو شوید. . در نهایت به شما خواهد رسید. مس رفسنجان این ویژگی ورزش را به زیبایی نشان داد و یک بازنده مغرور بود.

باشگاه پیکان در آتش است

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه سقوط پیکان در شرایطی بود که این تیم تا هفته های گذشته آمادگی سقوط را نداشت و وارد رده پایین شد. دو نکته وجود دارد که یکی را به احترام همکارم نمی گویم. دوم اینکه باشگاه باید فلسفه خود را مشخص کند. اگر فلسفه تیر سازندگی است، باید نتایج آن را بپذیرد. بازیکنان جوان زیادی در این فصل در پیکان بازی کردند. این موضوع احتمالا در هفته های حساس و بحرانی عواقبی به همراه خواهد داشت. اما ما باید این قهرمانی را که اتفاق افتاد جشن بگیریم. به شرطی که فلسفه جوان باشد. در روزهای آینده هیچ شکایتی از آنچه که پشت سر گذاشته ایم نخواهیم داشت. اگر هدف نوآوری است، از باشگاه پیکس متنفر باشید.

خریدهای نیم فصل پرسپولیس دقیقا همان چیزی بود که این تیم به آن نیاز داشت

آشوبی تاکید کرد که بارها گفته شده است که پرسپولیس قویتر از پایه است و صندلی این تیم از رقیب سنتی محکمتر است. این موضوع یکی از عوامل قدرت و کیفیتی بود که تیم استقلال نشان داد. تغییراتی که انجام نشد و اگر دلیلش محدودیت یا چیز دیگری بود برای این تیم مفید بود. استقلال تیم باکیفیتی بود. من با این موضوع موافق نیستم، قطعات کمتری نسبت به پرسپولیس دارد، اما آن خریدهایی که پرسپولیس در نیم فصل انجام داد دقیقاً همان چیزی بود که این تیم از نظر بازیکن نیاز داشت. برآوردن نیازهای شما در نیم فصل بسیار دشوار است. استقلال در رقابتی سخت و نفس گیر قهرمانی را به پرسپولیس داد و البته این تیم قهرمان شد که با میل و اشتیاق بالا فوتبال مالکیتی را به بهترین شکل به نمایش گذاشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آشوبی: قهرمانی به تیمی رسید که فوتبال مالکانه بازی می کرد و استحقاقش را داشت/ استقلال از پرسپولیس کم مهره تر نیست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آشوبی: قهرمانی به تیمی رسید که فوتبال مالکانه بازی می کرد و استحقاقش را داشت/ استقلال از پرسپولیس کم مهره تر نیست"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه