بازاریابی
-
کتاب
خلاصه کتاب سرنخ بازاریابی: چکیده کامل و کاربردی
خلاصه کتاب سرنخ بازاریابی ( نویسنده محمد رسولی، حانیه میرزایی، احسانه نظری ) کتاب سرنخ بازاریابی به قلم محمد رسولی، حانیه میرزایی و احسانه نظری، راهنمای کاملی برای درک عمیق و کاربردی مفاهیم بازاریابی مدرن، ابزارهای تحلیلی و استراتژی های…
-
اقتصادی
چگونه با قیمت گذاری چندگانه، خریداران را جذب محصول کنیم؟
چگونه با ارائه چندین گزینه قیمت گذاری تصمیمات خرید مصرف کنندگان را به سمت محصول خود هدایت کنید؟ ارائه هوشمندانه چندین گزینه قیمت گذاری، ذهن مشتری را به سمت محصول یا خدمت دلخواه شما سوق می دهد. این کار با…