نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی سرهنگ عباس رحیمی شامگاه چهارشنبه با اعضای محله اسلامیه بسیسیان و جمعی از اهالی روستای کوزگران دیدار کرد. موج وی در تجلیل از شهدای جبهه مقاومت گفت: شهدای جبهه مقاومت با سربلندی و با شهادت خود به شهادت رسیدند. این است پوشش رژیم اشغالگر صهیونیستی و دنیای غرب را شکستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان صهیونیست و حامیان آنها توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را ندارند گفت: بچه ها با دست و پای خود نشانه هایی از فساد این رژیم را نشان داده اند. ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم وحشی صهیونیستی و قاتل جبران ناپذیرتر خواهد شد.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: نابودی رژیم دروغین صهیونیستی نزدیک است و پیروزی نهایی حزب الله و رزمندگان اسلام در آینده ای نزدیک با منویات مقام معظم رهبری و با حمایت رزمندگان اسلام و اسلام به دست خواهد آمد. جبهه مقاومت

معاون سپاه موج با گفتن اینکه بودند و شغل جوانان در مساجد اهمیت زیادی دارند و گفت: حضور پررنگ مردم و علی به خصوص جوانان در مساجد از اهمیت ویژه ای برخوردارند E زیرا تزیین مسجد حضور نمازگزاران جوانان و جوانان است و آینده زیبایی را رقم خواهد زد.

رحیمی در خصوص تاثیرگذاری شورای تامین و پایگاه مقاومت روستاها در رسیدن به قشر جوان تصریح کرد: همکاری واحدهای روستایی با هم برای حضور نمازگزاران جذب نسل جوان و تلاش برای توسعه و ساماندهی. در این زمینه تربیت دینی و اخلاقی موضوع بسیار مهمی است.

وی در ادامه سخنان خود به نقش قرارگاه های محله اسلامی اشاره کرد و گفت: قرارگاه های محله اسلامی که کانون آن مساجد هستند این قابلیت را دارند که بسیاری از مشکلات و موانع محلات را در رفع مشکلات کاهش دهند و آسیب های محله ها با استفاده از توان و توان موجود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه