فرود تاریخی اف ۳۵ روی ناو ژاپنی

امیر مسعود عابدین: در 20 اکتبر جنگجو F-35B لایتنینگ II برای اولین بار بر روی ناو هواپیمابر کلاس ایزومو ژاپن فرود آمد. این فرود در سواحل جنوب کالیفرنیا به عنوان بخشی از آزمایشات دریایی که برای آزمایش توانایی کشتی برای درگیری با هواپیماهای بال ثابت طراحی شده بود انجام شد.

فرود تاریخی اف ۳۵ روی ناو ژاپنی

بر اساس این گزارش حفاظت – وبلاگجنگنده F-35B نسخه STOVL (برخاست کوتاه و فرود عمودی) این جنگنده از نسل پنجم در ساعت 15:15 بر روی بال پرواز کاگا به زمین نشست. این رویداد آغاز آزمایش های توسعه با هدف اطمینان از عملکرد عالی F-35B در بزرگترین جت جنگنده ژاپن است.

فرود تاریخی F-35 در کشتی ژاپنی

این کشتی جنگی برای جا دادن این هواپیماها دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. به روز رسانی های اخیر در ناو هواپیمابر ایزومو ژاپن شامل یک عرشه پرواز مقاوم در برابر حرارت برای مقاومت در برابر دمای بالای موتورهای بردار F-35B دماغه بازطراحی شده و افزایش روشنایی برای عملیات در شب است این تغییرات نوید دهنده عصر جدیدی برای توانایی های دریایی ژاپن است.

58322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرود تاریخی اف ۳۵ روی ناو ژاپنی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرود تاریخی اف ۳۵ روی ناو ژاپنی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه