نابودی صهیونیست حتمی است/ حمایت مالی بیش از ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا از اسراییل تا کنون

نابودی صهیونیست حتمی است/ حمایت مالی بیش از ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا از اسراییل تا کنون

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق اعلام رسمی رسانه ها دولت آمریکا بیش از 17 میلیارد دلار کمک مالی کرده است و علاوه بر این خط پشتیبانی نظامی با بمب های یک تنی ادامه دارد. هم غزه و هم لبنان مردم بی گناه و غیرنظامیان را زیر آتش می گیرند.

به گزارش نارنجی مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای ششم در مراسم ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی شهدای مدافع امنیت و شهدای سرافراز با گرامیداشت سالروز شهادت. شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در روز اول آبان ماه سال 56. یا با حفظ سمت این مجتهد شیعه و فرزند ارشد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدا فعالیت سیاسی را آغاز کرد. سیره امام خمینی در سال 1342. تلاش برای اجرای ایده حکومت اسلامی و شهادت سید مصطفی خمینی منجر به تشدید مبارزه با حکومت پهلوی اتحاد و هماهنگی بین نیروهای مخالف حکومت پهلوی شد و این امر روند پیروزی را تسریع کرد. . انقلاب

وی همچنین با تاکید بر نامگذاری اول آبان ماه به عنوان روز ملی آمار و برنامه ریزی در تقویم کشورمان بر اهمیت این مقوله و لزوم اهمیت این مقوله تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز یکی از نشانه های ارزیابی توسعه و برنامه ریزی کشورها عبارت است از داشتن نظام و فرآیند فعالیت های کمی و کیفی آماری. از آنجایی که اساس هر اقدام اجرایی برنامه ریزی است و قطعاً دانش آماری رسمی و کیفی نقش مهمی در تحلیل و تصمیم گیری دارد و امیدواریم بتوانیم اقدامات موثرتری در این زمینه پیدا کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود در صحن شورا خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین خیانت ها به دولت پهلوی پس از قیام 15 خرداد 1342 که منجر به تبعید امام خمینی (ره) شد. تصویب قانون کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی: در تاریخ 13 آبان 1343 پس از اطلاع از تصویب این قانون علیه آن پیامی صادر و در مجلس قم ماده ای علیه آن ارائه کرد و با طرح کاپیتولاسیون بر اساس مخالفت کرد. در آیه نافع سبیل اسلام و قرآن را به رسمیت شناختند و آن را سند ظلم و بردگی ملت ایران معرفی کردند.

وی با ابراز تاسف از ادامه جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل در کشتار مردم غزه و لبنان در ادامه نسل کشی ملت مسلمان فلسطین بمباران گسترده بیمارستان ها پناهگاه ها و پناهگاه های آوارگان را محکوم کرد. و افزود: این رژیم ننگین به جایی رسیده است که به بیمارستان ها و کمپ های آوارگان و چادرهای زنان و کودکان و مردم بی دفاعی که خانه هایشان با انواع بمب های چند تنی آمریکایی ها ویران شده است رحم نمی کند. و تعدادی از این کودکان و زنان و مردم مظلوم زنده زنده سوزانده شدند.

چمران تصریح کرد: با وجود تحرکات اعتراضی مردمی در سراسر جهان رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت مالی و لجستیکی آمریکا کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی به کشتار مردم ادامه می دهد. بر اساس گزارش رسانه های رسمی دولت آمریکا بیش از 17 میلیارد دلار کمک مالی کرده است و علاوه بر آن خط حمایت نظامی خود را با بمب های یک تنی ادامه می دهد تا غزه و لبنان را زیر آتش و کشتار قرار دهد. مردم بی گناه و غیرنظامیان شهادت می دهند و نیات شیطانی خود را انجام می دهند که با قدرت الهی امکان پذیر نیست.

وی در پایان با یادآوری اینکه توصیه مقام معظم رهبری برای حذف رد این سرطان از منطقه همه نوع کمک و اقدام است گفت: جهان اسلام قطعا شاهد از بین رفتن سرطان صهیونیست خواهد بود و این امر مسلم است. همه ما باید با هر امکاناتی که داریم به وظیفه خود عمل کنیم و آن را تسریع کنیم.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نابودی صهیونیست حتمی است/ حمایت مالی بیش از ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا از اسراییل تا کنون" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نابودی صهیونیست حتمی است/ حمایت مالی بیش از ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا از اسراییل تا کنون"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه