ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی

ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ایران با عضویت در PIX و دریافت تاییدیه از سازمان بهداشت جهانی قابلیت های گسترده ای در تولید دارو و آزمایش دارو ایجاد کرده و توانسته نیازهای داخلی و جهانی را در این زمینه برطرف کند. از پزشکی و تجهیزات پزشکی

به گزارش نارنجیدکتر حیدر محمدی به دیدار اخیر خود با معاون وزیر ارمنستان اشاره کرد و گفت: با توجه به فوریت تامین برخی داروها و ملزومات پزشکی که نمی توانند مراحل پیچیده ثبت و تنظیم را طی کنند پیشنهاد ایجاد کانال ویژه بین دو کشور ارائه شده است. کشورها این کانال می تواند به سرعت نیازهای فوری بیماران را برطرف کند.

وی همچنین بر اهمیت همکاری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با ارمنستان تاکید کرد و تصریح کرد: این همکاری ها می تواند نقش مهمی در مسیر عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا ایفا کند.

بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو محمدی همچنین گفت: ایران با تاییدیه های بین المللی در زمینه تولید و نظارت دارو از جمله عضویت در PIX و دریافت تاییدیه از سازمان بهداشت جهانی از ظرفیت بالایی در عرضه و نظارت برخوردار است. دارو و تجهیزات پزشکی. ایجاد این کانال ویژه می تواند به سرعت بخشیدن به تامین نیازهای فوری پزشکی بین دو کشور کمک کند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه