عبور از عرض بزرگراه جان ۲ عابرپیاده را گرفت

عبور از عرض بزرگراه جان ۲ عابرپیاده را گرفت

به گزارش نارنجی سرهنگ فیروز کاشیر روز پنجشنبه با بیان اینکه براثر این بی توجهی 2 جوان جان خود را از دست دادند اظهار داشت: پلیس راه بارها به طرق مختلف در خصوص ممانعت از تردد عابر پیاده در جاده ها تذکرات لازم را داده است اما همچنان . فقط چند نفر برای اینکه سریعتر به مقصد برسند این کار خطرناک را انجام می دهند که به چیزی جز اتفاقات بد منجر نمی شود.

وی همچنین گفت: اولین تصادف ساعت 00:35 صبح امروز در جاده جنوب به شمال جاده اشرفی اصفهانی قبل از پونک بین یک دستگاه خودروی پژو 206 و یک عابر پیاده 34 ساله که قصد عبور از بزرگراه را داشت روی داد نقطه

به گزارش ایرنا سرهنگ کشیر همچنین به جزئیات حادثه دوم توجه کرد و ادامه داد: همچنین ساعت 01:15 امروز در محدوده بزرگراه عالم جعفری در غرب بعد از پل آزادگان یک دستگاه برلیانس. ماشینی که در این یکی بود می رفت یک مسافر در جاده تصادف کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: خود را به جای راننده ای قرار دهید که می خواهد با خیال راحت به بزرگراه برسد تا عابران پیاده به طور ناگهانی در تاریکی شب و بدون ترس از خودروهای کنار جاده راه بروند؛ در حالی که عابر پیاده در تاریکی شب حرکت می کند. می بینید که برخورد اجتناب ناپذیر است و راننده دیگر فرصتی برای عکس العمل و جلوگیری از تصادف ندارد و به ناچار با عابر پیاده برخورد می کند.

وی همچنین گفت: از طرفی این عابران امیدوارند که توسط رانندگان دیده شوند و می خواهند راننده آنها در تاریکی و در بزرگراهی که سرعت زیاد است آنها را ببیند این خیلی زیاد و خودخواهانه است.

به گفته وی در وسط بزرگراه فضایی برای عابر پیاده وجود ندارد و راننده نمی تواند بلافاصله سرعت خود را از 80 کیلومتر به صفر برساند. البته رانندگان نیز در هر شرایطی باید به جلو و اطراف توجه کنند و مراقب و احتیاط باشند.

سرهنگ کشیر از عابران پیاده پرسید: آنها هرگز بزرگراه را برای عبور خود انتخاب نکرده اند و برای رسیدن به آن باید همیشه فاصله زیادی از هواپیما را طی کنند و از عمر خود استفاده کنند تا دقایقی زودتر به سمت دیگر برسند.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عبور از عرض بزرگراه جان ۲ عابرپیاده را گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عبور از عرض بزرگراه جان ۲ عابرپیاده را گرفت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه