موکبانگ چطور دختر ۲۴ ساله را به کشتن داد/ عکس

نادیا زکالوند: پان شیائوتینگ دختر 24 ساله چینی که متخصص موک بانگ (چالش غذا خوردن) بود بر اثر پرخوری جلوی دوربین در جریان پخش زنده اینترنت جان خود را از دست داد.

موکبانگ چطور دختر ۲۴ ساله را به کشتن داد/ عکس

از سال 2020 مقامات چینی برنامه ها و چالش Mokbang را برای کاهش پرخوری ممنوع کرده اند. در این چالش افراد اغلب با خوردن غذای زیاد جان خود را به خطر می اندازند. دولت برای این چالش 1400 دلار جریمه تعیین کرد. اما این چالش در بین میزبانان وب و طرفداران آنها بسیار محبوب است و هزاران نفر با خوردن مقادیر زیادی غذا جان خود را به خطر می اندازند.

پان شیائوتینگ جان خود را برای چنین چالش غذایی فدا کرد. وی در برنامه زنده اینترنتی هنگام خوردن غذاهای مختلف مقابل دوربین جان خود را از دست داد. کالبد شکافی او نشان داد که معده او پر از مواد غذایی هضم نشده است و معده او به شدت آسیب دیده است.

پان شیائوتینگ قبلا در یک رستوران گارسون بود و وقتی دید که افراد زیادی از طریق شبکه های اجتماعی و فقط با خوردن غذای زیاد جلوی دوربین پول زیادی به دست می آورند شغل خود را رها کرد و به موک بانگ پیوست. با توجه به رقابت بالای این چالش غذایی شرکت کنندگان باید تلاش زیادی برای جلب توجه مخاطبان داشته باشند. بنابراین پان شیائوتینگ با خوردن مقدار زیادی غذا که هر بار بیشتر و بیشتر می شد موفق شد و در نهایت جان سپرد.

پان شیائوتینگ در زمان مرگ 300 کیلوگرم وزن داشت و به دلیل پرخوری خونریزی کرده بود.

مرگ جلوی دوربین برای کلیک بیشتر/ این دختر چینی خورد!

در هر برنامه موک بانگ معمولاً بیش از 10 کیلوگرم غذا در 10 ساعت مصرف می شود.

منبع:

odditycentral

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موکبانگ چطور دختر ۲۴ ساله را به کشتن داد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موکبانگ چطور دختر ۲۴ ساله را به کشتن داد/ عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه