گشایش در فیلترینگ با نگاه کارشناسی اتفاق می افتد

وزیر اطلاعات:

گشایش در فیلترینگ با نگاه کارشناسی اتفاق می افتد

سید سه تار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری های ارتباطات گفت: در زمینه فیلترینگ گشایشی ایجاد می شود اما از نظر کارشناسی چون یک درخواست کلی است.

سید سه تار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مدیران ارشد و کارشناسان صنعت پست کشور که همزمان با روز جهانی پست برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین اخبار فیلترینگ گفت: این را به طور طبیعی و قطعی گفت. آقای رئیس جمهور با جدیت پیگیر خواسته های مردم و گفته هایشان در اینترنت است و به ما تکلیف شده و کار تخصصی ما در این زمینه انجام شده است.

وی همچنین گفت: به همین دلیل گشایش هایی وجود دارد اما با نظر کارشناسی. در این راستا باید از فضای غیرحرفه ای پرشتاب پرهیز کنیم. به همین دلیل طبق قولی که آقای رئیس جمهور در این زمینه داده اند و ما نیز پیگیری خواهیم کرد قطعا افتتاحیه اتفاق می افتد اما از نظر کارشناسی این درخواست مردم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گشایش در فیلترینگ با نگاه کارشناسی اتفاق می افتد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گشایش در فیلترینگ با نگاه کارشناسی اتفاق می افتد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه