تغییر در خط سیر نظم جهانی


هنگامی که گیلاد شالیت در اوایل تابستان 2005 توسط نیروهای حماس دستگیر شد رژیم آماده بود تا برای بازگشت این رئیس پاسگاه کف شالوم هر چیزی را بپردازد.

تغییر در خط سیر نظم جهانی

به گزارش نارنجی سهیل کریمی به مناسبت هفتمین سالگرد مهرماه در تلگرام نوشت:

هنگامی که گیلاد شالیت در اوایل تابستان 2005 توسط نیروهای حماس دستگیر شد رژیم آماده بود تا برای بازگشت این رئیس پاسگاه کف شالوم هر چیزی را بپردازد. محاصره غزه جنگ 22 روزه میانجیگری سازمان های بین المللی اعزام جاسوسی به نام صلیب سرخ آزادی 20 اسیر زن فلسطینی در ازای رای شالیت و سرانجام پس از 5 سال و چند ماه آزادی 1027 اسیر فلسطینی دیگر در ازای آزادی شالیت هرگز این افتخار از دست رفته را به مهاجمان برنمی گرداند.
درست یک سال از عملیات باشکوه باقره اقصا می گذرد. بیش از 200 زندانی نخبه فنی-امنیتی دانشمندان هوش مصنوعی مهندسان با فناوری پیشرفته و پرسنل نظامی ارشد واحد امنیتی 8200 در پایگاه افرایم عملیات صهیون را با نزدیک به هزار تلفات که به ندرت ذکر شده است توسعه دادند. شمشیرهای آهنی به مدت چهار ماه به عبارت دیگر همان سناریویی که سال گذشته در نوار غزه اجرا شد قرار بود از فوریه آغاز شود و به کشتار دسته جمعی فلسطینی ها و تبعید آنها به صحرای سینا در مصر و احتمالاً استان الانبار عراق منجر شود. با این تفاوت که عملیات های محور مقاومت که این قسمت به حماس سپرده شده بود حمایت و ابتکار عمل را به همراه داشت تا خواب متجاوزان را بالا ببرد و برای کار آنها ارزشی تعیین کند. همچنین با توجه به پذیرش کمالا هریس کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا عملیات طوفان الاقصی پروژه بزرگ آینده و اجرای فناوری هوش مصنوعی با شکست مواجه شد.
با 45 هزار شهید و هزینه های جبران ناپذیر در نوار غزه برکات شگفت انگیز این عملیات تا مدت ها ماندگار خواهد بود. طوفان الاقصی نظم جهانی را تغییر داد و این تغییر همچنان ادامه دارد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر در خط سیر نظم جهانی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر در خط سیر نظم جهانی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه