جزئیات راه اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟

جزئیات راه اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟

مدیر آژانس تاکسیرانی شهر تهران درباره آخرین وضعیت راه اندازی اپلیکیشن تاکسی آنلاین توضیحاتی داد.

شادی مالکی در گفت وگو با نارنجی. وی در خصوص وضعیت اخیر راه اندازی اپلیکیشن تاکسی با بیان اینکه سیستم فعلی ردیابی خدمات تاکسیرانی در تهران سنتی است به طوری که تاکسی ها فاقد GPS و سایر سیستم های کنترلی هستند گفت: تاکسی ها فقط خودروهای سنتی هستند. که بازدیدهای میدانی رصد می شود و عملاً با تعداد زیاد مسافر تاکسی های داخل شهر نمی توانند پاسخگوی نیاز بخش خدمات باشند و ممکن است تعدادی تاکسی در محدوده مشخص شده وجود داشته باشد. کار نمی کنند و سازمان تاکسیرانی نظارتی بر کار آنها ندارد.

وی با ابراز نگرانی از اینکه پرداخت پول همچنان در مسیر جابجایی مسافران انجام می شود و باعث ایجاد مشکلات و نگرانی های زیادی برای رانندگان و مسافران می شود گفت: از سوی دیگر در سال های اخیر شاهد بوده ایم که شرکت های مسافربری آنلاین در به مطالبه مردم چرا که مردم با امکان پرداخت الکترونیکی می خواستند از منازل خود خدمات دریافت کنند و شهرداری تهران باید قدم به قدم پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

وی با اشاره به اینکه همه این شرایط باعث شده تا شهرداری تهران بستری هوشمند برای نظارت بر تاکسی ها در این بستر هوشمند ارائه دهد و به مردم امکان دریافت خدمات آنلاین را بدهد گفت: شهروندان در این شرایط می توانند تجربه پرداخت پول از طریق اینترنت و از طریق آن را داشته باشند. یک کیف پول الکترونیکی و اپلیکیشن تاکسی قرار است چنین خدماتی را به شهروندان ارائه دهد.

وی در خصوص وضعیت نهایی افشای این اپلیکیشن به فراهم شدن بستر AVLS (سیستم تشخیص خودرو) اشاره کرد و در مدت کوتاهی ثبت نام رانندگان را آغاز خواهیم کرد و گفت: ابتدا این اپلیکیشن در اختیار برخی قرار می گیرد. خطوط و تاکسی ها یک تور آزمایشی انجام می شود اما توجه داشته باشید که این یک پروژه بزرگ و طولانی مدت است و تقریباً در مراحل پایانی کار است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با یادآوری اینکه این درخواست ها باید در پایان شهریورماه اعلام می شد و از رانندگان تاکسی ثبت نام می شد ادامه داد: آماده سازی زیرساخت ها زمان بر بود و برای این امر امید است که ثبت نام تاکسی ها انجام می شود. این روند در مهرماه به پایان می رسد. درخواست اجاره در این مدل باید به صورت نرخ شناور باشد و به تایید شورای شهر برسد.

مالکی در مورد اینکه آیا رانندگان تاکسی مسن می توانند از این برنامه استفاده کنند؟ وی همچنین گفت: اکنون بسیاری از رانندگان تاکسی در شرکت های خدمات آنلاین فعال هستند و می توانند در این بستر نیز فعال باشند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات راه اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات راه اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه