پورشه، تسلا را شکست داد / صفر تا صد در یک ثانیه

امیر مسعود عابدین_ سال ها پیش تسلا ادعا کرد که خودروی تولیدی اش می تواند شتاب 0 تا 100 را در کمتر از دو ثانیه طی کند. اکنون پورشه تایکان جدید تاج شتاب را از تسلا به عنوان سریع ترین خودروی تولیدی گرفته است.

پورشه، تسلا را شکست داد / صفر تا صد در یک ثانیه

پورشه تایکان توربو GT جدید هرگز ضعیف یا کند نبوده است. با فعال شدن لانچ کنترل توان خروجی از 777 اسب بخار به 1019 اسب بخار افزایش می یابد و به طور موقت به مدت دو ثانیه به 1092 اسب بخار می رسد. حداکثر سرعت این خودرو 289 کیلومتر بر ساعت و زمان صفر تا صد 2.2 ثانیه یا 2.1 ثانیه است.

روی کاغذ خودروهایی مانند Lucid Air Sapphire و Tesla Model S هر دو به پورشه نزدیک و پایین تر از پورشه هستند. با این حال هیچ یک از آنها نتوانستند رکوردی را که پورشه تایکان اخیراً به دست آورده بود بشکنند. طبق تست Car & Driver تایکان توربو GT تنها در 1910 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. سپس این رکورد دوباره ثبت شد و این بار رکورد در 1.898 ثانیه ثبت شد. این عدد از همه رکوردهای سرعت بهتر و بیشتر است.

نکته جالب این است که این تست بدون گرفتن هیچ شرطی مانند ثبت رکورد در زمین های شیب دار یا کاهش وزن انجام شده است!

پورشه تسلا / صفر تا صد را در یک ثانیه شکست می دهد

اما ادامه داستان متفاوت است. در حالی که تایکان ربع مایل را در 9.3 ثانیه با سرعت 241 کیلومتر بر ساعت طی می کند Lucid Air با 1234 اسب بخار در همان زمان حرکت می کند و تسلا مدل S با 1020 اسب بخار تنها یک دهم ثانیه فاصله دارد.

منبع: ماشین های سواری

58322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورشه، تسلا را شکست داد / صفر تا صد در یک ثانیه" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورشه، تسلا را شکست داد / صفر تا صد در یک ثانیه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه