نهاد نیروی انتظامی حافظ امنیت و نهاد رسانه پاسدار آرامش و آسایش جامعه است

نهاد نیروی انتظامی حافظ امنیت و نهاد رسانه پاسدار آرامش و آسایش جامعه است

نارنجی/ سمنان معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان «رسانه» و «امنیت» را مکمل یکدیگر دانست و گفت: هیئت فرماندهی نیروی انتظامی حافظ امنیت و حوزه رسانه حافظ آرامش و ثبات جامعه است.

سرهنگ علی بصیری در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در 21 مهرماه «رسانه» و «امنیتی» به عنوان دو واژه کلان مکمل یکدیگر هستند و نیروی انتظامی و نهادهای عمرانی و مردمی و ارتباطی می توانند در کنار هم باشند و با بسیاری از مردم همدردی کنند. خطرات و تهدیدهای کنونی که عمدتاً ناشی از توطئه ها و دشمنی قدرت های خارجی است. فرماندهی انتظامی حافظ امنیت و جان و مال مردم و اداره گزارش حافظ آرامش و آسایش و سلامت روان جامعه است.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای قدردانی و احترام به ایمنی شجاعت پاکدامنی و خویشتن داری عنوان کرد و تصریح کرد: به فضائلی مانند صداقت شجاعت و امانتداری احترام گذاشته و فقط در این هفته یا در مناسبت های دیگر از آنها تحسین کنید و احترام محدودیتی ندارد. آنها از آنجایی که به عنوان یک وظیفه مدنی و ملی تلقی می شود ضرورتی مهم و راهبردی است که در هر جامعه ای گوش دادن به آن می تواند توسعه پایدار و آرامش اجتماعی را فراتر از امنیت برقرار کند.

وی از اینکه در دوران و دوره ای به سر می بریم که رسانه ها به طور عام و شبکه های اجتماعی به طور خاص بسیاری از روابط شکل ها رفتارها و افکار و گفتار را تغییر داده اند گفت: این تحول و تغییر به عنوان یک فرصت دیده می شود و در حال رخ دادن است. به عنوان یک تهدید تعریف شده است. لازم است برای شناخت خطر و فرصت این پدیده اجتماعی تحلیلی درست و صحیح انجام شود اقدام و توافق بر سر وظایف و مسئولیت هایی که بخشی از آن بر عهده دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی و بخشی بر عهده شهروندان و جامعه است. .

معاون فرهنگی اجتماعی و انتظامی استان سمنان ادامه داد: اگر جامعه ای در حال توسعه و ثبات است لازم است نیروهای اجتماعی و سیاسی آن بر معنا و دامنه بسیاری از مفاهیم به توافق برسند. در این درک یکی از استراتژیک ترین مفاهیم ​​بحث امنیت و ابعاد و سطوح مختلف آن است. امنیت دشمنان زیادی دارد از عوامل خارجی گرفته تا هرج و مرج و هرج و مرج حاکم بر فضای اطلاعات.

وی گفت: ادعا نمی کنم فضای مدیریت رسانه کشور در شرایط فعلی دارای معیارهای حرفه ای حقوقی و سیاسی است و حتی پس از مخالفت و غفلت از نقش رسانه های مسلط و اصیل کشور در تحلیل و موضوع جدی ارتباط و هدایت افکار عمومی عنوان یک موضوع راهبردی در روندهای اجتماعی و اقتصادی کشور نیست اما به نظر من در فضای آشفته ای که بمباران اخبار درست و کذب جامعه را در معرض التهاب و آسیب های فراوانی قرار می دهد. یک آژانس ارتباطی است.

وی با اشاره به اینکه «رسانه» و «امنیت» به عنوان دو مفهوم کلان مکمل یکدیگر هستند گفت: نیروی انتظامی و نهادهای مدنی و مردمی و رسانه ها می توانند با وجود تهدیدها و خطرات فراوان کنونی که عمدتاً ناشی از آنهاست همبستگی و همدلی داشته باشند. و همکاری کنند. در برابر توطئه ها و دشمنی های نیروهای خارجی لازم است.

معاون فرهنگی اجتماعی و انتظامی استان سمنان گفت: فرماندهی انتظامی حافظ امنیت و جان و مال مردم و خبرگزاری حافظ صلح و آرامش و سلامت روان جامعه است. بدون شک هرگونه اراده و حمایتی که بخواهد با این دو نهاد تأثیرگذار و مؤثر جامعه مقابله یا مخالفت کند و از آن دوری کند منافع ایران و شهروندانش را تامین نمی کند.

سرهنگ بصیری تصریح کرد: تعمیق روابط دوجانبه «امنیت» و «آگاهی» علاوه بر تقویت آرامش اجتماعی و گسترش امنیت مستمر می تواند ما را به مسیری برساند که مبتنی بر رویکردهای اجتماعی و تحلیل علمی و مفهومی است. با درک گسترده سناریوهای خطرناکی که از یک سو با هدف امنیت و از سوی دیگر هشدار دهنده به وجود می آیند گام بلند و بلندی در جهت رفع و تضعیف سیاست زدگی افراطی که موجب تحلیل و شناخت پدیده ها و رویدادهای اجتماعی می شود برداشته است. برای مواجهه با شکست و بحران در چارچوب چنین رویکردی نگاه فنی و کارشناسی به جامعه امنیت اقتصاد فرهنگ و ناهنجاری های اجتماعی دوباره جای خود را پیدا می کند.

وی تاکید کرد: این هفته که هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده فرصتی برای قدردانی و ارج نهادن به ایثارگری ها و تلاش های بی دریغ ماموران نیروی انتظامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و بزرگ آن بود. می تواند بستری برای پایه گذاری و ایجاد رویکردی برای آن باشد که به طور مختصر در مورد اهمیت استراتژیک آن بحث شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و انتظامی استانداری سمنان اساس هر کار اجتماعی در کشور را با توسعه امنیت مرتبط دانست که از یک مفهوم نظامی و امنیتی به یک تفکر اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و گفت: اگرچه نقش تدابیر امنیتی در این توسعه و تخصص نیروهای حافظ امنیت و ثبات جامعه قابل حفاظت و ارزیابی است اما در این درک نباید امنیت را با کاهش تضعیف کرد.

وی تاکید کرد: صیانت از جمهوری مقتدر توسعه یافته و مستقل ایران اسلامی که علیرغم ظلم و ستم حافظ منافع کشور است و حفظ روحیه جامعه فرهیخته آگاه روشن بین و اصیل ایران نیز از مهمترین موارد است. نقطه این دیدگاه

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نهاد نیروی انتظامی حافظ امنیت و نهاد رسانه پاسدار آرامش و آسایش جامعه است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نهاد نیروی انتظامی حافظ امنیت و نهاد رسانه پاسدار آرامش و آسایش جامعه است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه