مزایده سراسری بخش سوم لوازم خانگی بوش توسط سازمان اموال تملیکی

مزایده سراسری بخش سوم لوازم خانگی بوش توسط سازمان اموال تملیکی

حراج ملی بخشی دیگر از انواع لوازم خانگی خارجی بوش در 322 خط تولید با قیمت پایه بیست و یک هزار و هشتصد و سی و پنج میلیارد ریال خواهد بود.

به گزارش نارنجی از دادگستری با توجه به دستورات صریح رئیس کل دادگستری مبنی بر ورود به دستگاه قضایی مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای وارداتی که در بندر گمرک و املاک دپو شده اند. روند انتخاب در مزایده سراسری 283 سازمان فروش کالا و اموال استان هرمزگان در 322 ردیف کالا در حدود بیست و یک هزار در مزایده سراسری 283 سازمان جمع آوری و فروش کالا و اموال استان هرمزگان جانمایی انواع ماشین آلات راهسازی – تجهیزات برق خارجی – تجهیزات برق خارجی . هشتصد و سی و پنج میلیارد ریال.

علی صالحی رئیس دادستان تهران گفت: در این مرحله از مزایده بخشی دیگر از لوازم خانگی خارجی بوش شامل 630 دستگاه یخچال و فریزر 4025 دستگاه ظرفشویی 1383 دستگاه فر توکار مجموعاً 6547 دستگاه فرعی هزار و یکصد و پنجاه میلیارد و سیصد و چهل و هشت میلیون ریال از 18 تا 25 مهرماه برگزار می شود و برگزیدگان 31 مهرماه اعلام می شوند.

مناقصه گران می توانند برای بازدید از کالاهای این مزایده به اداره کل املاک استان هرمزگان مراجعه و پس از دریافت نامه از کالا یا کالای مورد نظر خود بازدید کنند. همچنین شرکت کنندگان در مزایده بدانند که ثبت نام در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس اینترنتی setadiran.ir انجام می شود.

ارائه پیشنهاد قیمت نیز به همین ترتیب انجام می شود. کلیه شرکت کنندگان در مزایده می توانند پیشنهادات خود را به آدرس اینترنتی ذکر شده و با استفاده از امضای الکترونیکی ثبت کنند.

برای استفاده از متقاضیان در مزایده داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی با شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت و آن الزامی است امکان بازدید از کالاهای ارائه شده در هر زمان وجود دارد. همه روزه از ساعت 8:00 الی 14:00

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مزایده سراسری بخش سوم لوازم خانگی بوش توسط سازمان اموال تملیکی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مزایده سراسری بخش سوم لوازم خانگی بوش توسط سازمان اموال تملیکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه