عکس | رامین رضاییان بالاتر از ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی

به گزارش خبرگزاری نارنجی؛ مرحله دوم مرحله گروهی لیگ برتر از فردا آغاز می شود و دو نماینده ایران استقلال و پرسپولیس به مصاف السد قطر و پاکتاکور ازبکستان می روند. آبی ها در اولین دیدار مقابل الغرافه با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند و قرمزها با یک گل مغلوب الاهلی شدند.

عکس | رامین رضاییان بالاتر از ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی

به گزارش “ورزش سه” صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از هواداران خود خواسته است که به مسابقات فوتبال فانتزی ادامه دهند و تیم منتخب خود را برای دور دوم این پیکارها انتخاب کنند.

در طرح منتشر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست بازیکنان با بیشترین امتیاز درج شده و نام رامین رضاییان در رده سوم مشترک قرار دارد.

یاسر اسانی بازیکن آلبانیایی گوانگژو که در بازی اول موفق شد برای تیمش گلزنی کند با 18 امتیاز در رده اول قرار دارد و عارف ایمن بازیکن مالزیایی جوهور دارالتظیم در رده اول قرار دارد. 13 امتیاز.

رامین رضاییان که در بازی با الغرافه یک گل به ثمر رساند و نقش اصلی را در گل اول داشت به همراه سفیان بفتینی بازیکن الوصل موفق شدند در اولین دوره لیگ برتر 12 امتیازی شوند. فوتبال فانتزی AFC.

ژائو کانسلو ستاره پرتغالی الهلال با یازده امتیاز در رده دوم قرار دارد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | رامین رضاییان بالاتر از ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | رامین رضاییان بالاتر از ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه