هرمزگان شاخص های جدیدی در برق رسانی روستایی به ثبت رسانده است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

هرمزگان شاخص های جدیدی در برق رسانی روستایی به ثبت رسانده است - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نارنجی مجید رنگ وی در دیدار با مدیرعامل و مسئولان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با تقدیر از فعالیت های انجام شده گفت: هرمزگان نشانه های جدیدی در توسعه برق روستایی به ثبت رسانده است و این فعالیت ها جای تقدیر دارد.

وی از تخصیص اعتبارات کافی در حوزه برق رسانی روستایی خبر داد و با تاکید بر لزوم توسعه خدمات برق رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته خواستار اطلاع رسانی سریع و به موقع وضعیت برق رسانی به روستاها شد.

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز به مشکلات شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه برق روستایی اشاره کرد و اعلام کرد: با وجود تمام کمبودها برق رسانی روستاها از اولین وظایف شرکت برق هرمزگان است. .

استفاده از تجهیزات با کیفیت در شبکه برای رفع مشکلات برق رسانی در استان به ویژه روستاها و تعدیل بهره. دریافت کرد این دستگاه از دیگر اصرارهای مدیر برق روستای توانیر در این جلسه برای کاهش خسارات شبکه برق در بنادر و جزایر با شرایط جغرافیایی فعلی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هرمزگان شاخص های جدیدی در برق رسانی روستایی به ثبت رسانده است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هرمزگان شاخص های جدیدی در برق رسانی روستایی به ثبت رسانده است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه