اطلاعات تازه درباره پیجرهای منفجر شده در لبنان/ عکس

به گزارش نارنجی از پارتیزان، بر روی فیلم ها و عکس های خسارت انفجار این پیجرها به نظر می رسد که انفجار اجزای داخلی این دستگاه ها مانند باتری آنها به تنهایی نمی تواند باعث این میزان شود. آسیب از طرفی در این صفحات از باتری های قلمی 1.5 ولتی استفاده می شود که نه به عنوان عامل اصلی و نه به عنوان عامل اصلی نمی توانند منفجر شوند.

اطلاعات تازه درباره پیجرهای منفجر شده در لبنان/ عکس

بررسی دستگاه های پیجر درگیر در این حمله نیز نشان می دهد که این دستگاه ها در تایوان و توسط شرکت Gold Appolo ساخته شده اند که فرکانس 450 تا 470 مگاهرتز را گزارش کرده است. واضح است که صهیونیست ها به نوعی از تهیه این پیجرها توسط حزب الله اطلاع داشتند و با دستکاری و خرابکاری صنعتی در آنها، زمینه حمله تروریستی عصر امروز را فراهم کردند.

کدام شرکت پیجرهای انفجاری در لبنان می ساخت؟ / تصویر

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعات تازه درباره پیجرهای منفجر شده در لبنان/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعات تازه درباره پیجرهای منفجر شده در لبنان/ عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه