نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

سامسونگ جدیدترین هدفون بی سیم خود را با نام Galaxy Buds Live معرفی کرد. سامسونگ تمام اجزای هدفون را به صورت افقی کنار هم قرار داده است تا هدفون لوبیایی شکل را طراحی کند. بنابراین ارگونومی و راحتی اولین کلمه در Galaxy Buds Live است. درایورهای 12 میلی متری این هدفون با همکاری AKG طراحی و تولید شده اند. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP استفاده می کند. به این ترتیب می توانید موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید یا با هم گفتگو کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید بدون اینکه نگران جدا شدن هدفون از گوشی خود باشید. یک دستگاه ضبط صدا در قسمت بیرونی هدست نصب شده است که تشخیص صدای کاربر را در حین مکالمه بهبود می بخشد. سامسونگ برای این مدل دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی نیز در نظر گرفته است. Galaxy Buds Live می‌تواند نویز محیط را با تشخیص فرکانس‌های صوتی محیط به حداقل برساند. هر یک از هدفون ها مجهز به باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر ساعت هستند که برای پخش موسیقی تا 8 ساعت کافی است. یک کیف نیز همراه این هدفون ارائه شده است که علاوه بر نگهداری هدفون، وظیفه شارژ آن را نیز بر عهده دارد.

سامسونگ شکل کاملا متفاوتی از لوبیا را برای Galaxy Buds Live انتخاب کرد. این طرح به گونه ای ساخته شده است که مانند یک اکسسوری شیک به نظر برسد و همچنین برای مدت طولانی راحت باشد. برای این نوع طراحی، سامسونگ باید قطعات داخلی را به صورت افقی قرار می داد. نتیجه یک ارزش افزوده خوب برای ما است. Galaxy Buds Live از گوش بیرون نمی زند و ترجیحاً به راحتی با درپوش گوش قرار می گیرد. پد لمسی Galaxy Buds Live امکان کنترل آسان پخش موسیقی را فراهم می کند. با یک ضربه موسیقی متوقف می شود، دو ضربه به آهنگ بعدی پرش می شود، به تماس پاسخ می دهید یا پایان می دهید و سه ضربه آهنگ قبلی را پخش می کند. ضربه زدن و نگه داشتن روی صفحه لمسی می تواند یکی از بسیاری از کارهایی را که می توانید از برنامه مربوطه انتخاب کنید فعال کنید. سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا اطمینان حاصل کند که Galaxy Buds Live به خوبی در گوش قرار می گیرد. حتی با وجود فعالیت بدنی و ورزش، هیچ گزارشی از بروز چنین مشکلاتی گزارش نشده است.

این هدفون در مقایسه با نسل قبلی خود، تجربه صوتی بسیار با کیفیت تری را ارائه می دهد و در بیشتر مواقع این هدفون را با موفقیت انجام می دهد. بدون شک ووفر 12 میلی متری بزرگتر تنظیم شده توسط AKG و کانال باس مجزا در این امر تأثیر داشته است. این کانال در واقع یک شگفتی مهندسی برای دریافت کیفیت صدای بهتر از این اسپیکر است. تفاوت صدا نسبت به مدل های قبلی بسیار واضح است. بلندگوی جدید همچنین بازتولید فرکانس متوسط ​​و بالا را بهبود می بخشد، که به سادگی به معنای کیفیت صدای بالاتر از حد معمول از این هدفون است. مثل همیشه، در صورت تمایل می‌توانید کیفیت صدا را از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable سفارشی کنید. اکولایزرهای از پیش تعیین شده ای وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هدفون بی سیم Samsung Galaxy Buds Live اولین هدفون سامسونگ با حذف نویز فعال ANC است و این بدون شک بزرگترین ویژگی این محصول است. سامسونگ ویژگی ANC را به این هدفون اضافه کرده است و ادعا می کند که این ویژگی می تواند نویز پس زمینه پهنای باند مانند صدای قطار و اتوبوس را تا 97 درصد کاهش دهد، در حالی که نویز بالای 700 هرتز را حذف نمی کند. به عبارت دیگر، می توانید کاملاً در پادکست خود غرق شوید، اما اخباری را که راهبر قطار در حال ارائه است از دست ندهید.

جدیدترین هدفون سامسونگ تا زمانی که از iOS 10 یا اندروید 5.0 یا بالاتر استفاده می کنید با دستگاه های اندروید و iOS سازگار است. ویژگی “Swift Pair” به هدست اجازه می دهد تا به راحتی با رایانه های مجهز به ویندوز 10 نسخه 1803 یا بالاتر جفت شود. یک ویژگی اضافی به نام “حالت بازی” وجود دارد که می توانید آن را از طریق برنامه “Galaxy Wearable” فعال کنید. نتیجه بهبود تاخیر صدا در حین پخش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه