ثبت نام مسابقات سراسری قرآنی بسیج تا پایان شهریور تمدید شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ثبت نام مسابقات سراسری قرآنی بسیج تا پایان شهریور تمدید شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، سید حبیب الله حسینی جمعه شب در نشست خبری گفت: سی و یکمین دوره مسابقات قرآن بسیچ از ۱۴ مردادماه با هدایت مسجد جامع قرآن آغاز شد و تاکنون حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند همان استان در این دوره ثبت نام کردند.

رئیس دارل قرآن، معاون آموزشی سپاه امام صادق(ع)ONE) استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون واحدهای مختلف اسامی خود را در این دوره ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شده و این فرصت مهمی برای علاقه مندان به قرآن کریم است. برای داشتن فرصت های بیشتر در این شرکت در مسابقات.

داوری محل برگزاری این مسابقات را مبانی مقاومتی پایه عنوان کرد و گفت: این جلسه از بخش های مختلفی از جمله آوایی، آموزشی و همچنین بخش های خانوادگی با گروه های پنج، چهار و سه نفره تشکیل شده است.

رئیس دارالقرآن جبهه امام صادق(ع)ONE) استان بوشهر گفت: مسابقات حوزه، مسجد و حوزه از اول مهرماه، مرحله شهرستانی یا بخشداری در آبان ماه و مرحله استانی در آذرماه برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام مسابقات سراسری قرآنی بسیج تا پایان شهریور تمدید شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام مسابقات سراسری قرآنی بسیج تا پایان شهریور تمدید شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه