نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

سامسونگ نسل جدید هدفون خود با نام گلکسی بادز پلاس را معرفی کرد. شاید بارزترین ویژگی این هدفون سازگاری عالی آنها با گوشی های گلکسی سامسونگ باشد. اتصال آسان، بالاترین سطح کیفیت صدا و عملکردهای متعدد را می توان به دلایل این سازگاری عالی نسبت داد. سامسونگ در تولید این هدفون نیز از همین قوانین کلی استفاده می کند و از نظر ظاهری شاهد تغییرات عمده و انقلابی در آن نیستیم. از قاب شارژ بیضی شکل گرفته تا طراحی خود هدفون، شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. این هدفون گزینه خوبی برای گوش دادن به انواع سبک های موسیقی در موقعیت های مختلف است. هدفون گلکسی بادز پلاس دارای باتری داخلی با ظرفیت 85 میلی آمپر ساعت است که شارژ لازم را برای 11 ساعت پخش موسیقی فراهم می کند. این مقدار با توجه به قاب شارژر به 22 ساعت افزایش می یابد. درایورهای این هدفون توسط AKG طراحی شده است. دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این هدفون در نظر گرفته شده است تا در هنگام برقراری تماس تلفنی میزان صدای محیط به حداقل رسیده و صدای شما به وضوح بازتولید شود. استفاده از شتاب سنج، سنسور مادون قرمز و سنسور هال از دیگر ویژگی های این محصول است.

سامسونگ در مراسمی رسما سری جدید محصولات خود را معرفی کرد که مورد توجه تمامی کاربران قرار گرفت. در این مراسم گوشی های جذابی از جمله سری گلکسی اس 10 و البته گلکسی فولد معرفی شدند که از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بودند. اما در همان مراسم اکسسوری هم ارائه شد که انگار در هیاهوی گوشی های جدید گم شده بود. آن لوازم جانبی یک جفت هدفون بی سیم از سری Ear Buds به نام Galaxy Buds بود. محصولی با ویژگی های خاص و سازگاری بسیار بالا با دیگر محصولات سری گلکسی، افزوده خوبی برای این خانواده گلکسی سامسونگ به حساب می آید و از همان لحظه اول ارائه مشخص بود که با ابزاری بسیار کاربردی روبرو خواهیم بود. البته سامسونگ قبلاً وارد بازار Ear Bud شده بود و اتفاقاً نظر بسیاری از منتقدان را با مدل Gear IconX به خود جلب کرده بود، اما به نظر می رسد Galaxy Buds ساختار بهینه و کاربردی تری نسبت به IconX دارد. به عنوان مثال، هدفون Gear IconX دارای حافظه داخلی است و می توانید موسیقی را در آن ذخیره کنید و بدون اتصال به تلفن همراه یا دستگاه دیگری که در گلکسی بادز موجود نیست، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. پس دلایل جذابیت گلکسی بادز چیست؟ در ادامه به نسل جدید گلکسی بادز می پردازیم که گلکسی بادز پلاس نام دارد.

در مجموع باید گفت که گلکسی بادز پلاس یکی از بهترین هدفون های بی سیم از خانواده Ear Bud است که تا به حال عرضه شده است، اما تمام انتظارات کاربر را در رده محصولات خود برآورده می کند. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک محصول انحصاری یا متفاوت در بازار عرضه کند و قصد دارد هدفون های بی سیم واقعی و بسیار کاربردی را به ویژه برای کاربران گوشی های سری گلکسی و A به ویژه سری گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس و تمامی مدل های سری A تولید کند از جهاتی می توان گلکسی بادز پلاس را رقیب جدی ایر پادهای اپل دانست که کاربران S10 و A با آن برای کاربران آیفون ژست خواهند گرفت. ابعاد کوچک هدفون و قاب شارژ، عملکرد عالی باتری، سازگاری کامل با گوشی های سری گلکسی و A و کیفیت ساخت بالا از جمله ویژگی های متمایز کننده این محصول سامسونگ است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه