نقد و بررسی هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space NC

Anker یکی از بهترین برندهای لوازم جانبی در جهان است که از سال 2011 که این شرکت شروع به کار کرد، توانسته است با تولید محصولات با کیفیت، مشتریان زیادی را به خود جلب کند. اکثر ما با لوازم جانبی برند انکر از جمله پاور بانک ها و آداپتورهای دیواری این شرکت آشنا هستیم و کیفیت بالای آنها را شنیده ایم اما باید بدانید که محصولات این شرکت تنها به لوازم جانبی موبایل و صدا محدود نمی شود. محصولات این برند نیز مجهز به عملکرد، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در بازار موجود می باشد.

برند Soundcore یکی از زیرمجموعه های این شرکت بزرگ است که بر روی تحقیق و توسعه محصولات صوتی از جمله اسپیکر و هدفون تمرکز دارد. برند ساوندکور در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صوتی تخصص دارد و بیش از ده میلیون مشتری در دنیا دارد و سهم بازار زیادی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا دارد و قادر به رقابت با شرکت های بزرگ صوتی دنیاست. است

هدفون بی سیم Anker Soundcore Space NC یکی از محصولات Anker و هدفون حذف نویز با کیفیت است که از درایورهای باکیفیت استفاده می کند و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: عمر باتری طولانی و کیفیت ساخت بالا، مقاومت بالا در برابر کنتراست فشار و کیفیت بالا گفت و گو، او اشاره کرد.

در بخش طراحی شاهد یک محصول زیبا و خوش ساخت هستیم که ترکیب فلز و پلاستیک کیفیت ساخت بالایی به هدفون می دهد. روکش براق کاپ ها که ظاهری متالیک دارند، جذابیت هدفون را دو چندان کرده است. هدبند هدفون Anker Soundcore Space NC در اکثر جاها از فلز ساخته شده است و این باعث می شود هدفون در برابر فشار مقاوم باشد. آسان است، انکر با این محصول یک محافظ باکیفیت قرار داده است.

هدفون حذف نویز Anker Soundcore Space دارای طراحی ارگونومیک و انعطاف پذیری خوبی است و موقعیت خود را با توجه به اندازه سر شما تغییر می دهد.

به لطف وزن مناسب 263 گرم، ارگونومی و مواد با کیفیت، می توانید روزانه بدون خستگی از هدفون استفاده کنید. گوش کاپ ها ضخیم و نرم هستند و به خوبی گوش ها را می پوشانند. هدفون ها اغلب محکم روی سر قرار می گیرند و در هنگام راه رفتن و حرکت به راحتی نمی افتند و به دلیل بی سیم بودن، نگران گیر افتادن کابل هدفون در جایی نباشید.

کنترل ها هم فیزیکی و هم لمسی روی هدفون هستند، می توانید فعالیت هایی مانند: کنترل موسیقی، کنترل صدا و تغییر آهنگ را از طریق قسمت حساس لمسی انجام دهید و از طریق کلیدهای فیزیکی می توانید تماس ها را مدیریت کنید و حذف نویز را فعال و غیرفعال کنید و فشار دهید و دکمه تماس را نگه دارید تا از دستیار صوتی گوشی هوشمند استفاده کنید.

دکمه های فیزیکی و لمسی روی هدفون بازخورد خوبی دارند. ناحیه لمسی سرعت و دقت کافی دارد و نگران لمس های تصادفی و کوتاه نباشید زیرا در مقابل لمس های اتفاقی واکنشی نشان نمی دهد.

خلوص صدای ایجاد شده توسط هدفون بی سیم Anker Soundcore Space NC بسیار عالی است و فرکانس های مختلف را می توان به خوبی تفکیک کرد و استفاده از درایورهای عالی در هدفون باعث می شود از موسیقی با بالاترین کیفیت لذت ببرید. درایورهای 40 میلی‌متری هدفون بلوتوث Anker Soundcore Space NC صدایی خالص را به شنونده ارائه می‌کنند و به لطف این درایورهای سفارشی، ارتفاع‌ها عالی، میانه‌ها دلپذیر و بیس باورنکردنی است.

گواهینامه Hi-Res Audio که فقط برای تجهیزات صوتی اختصاص دارد، نشان می دهد که هدفون بی سیم Soundcor MC می تواند فرکانس های مختلف صدا را با جزئیات کامل بازتولید کند. موسیقی هایی که از این هدفون شنیده می شود همه را راضی می کند.

همانطور که از نام محصول پیداست، هدفون بلوتوث Anker Soundcore Space NC یک محصول حذف نویز است. با استفاده از فناوری حذف نویز هیبریدی، این هدفون قادر است 93 درصد صداهای با فرکانس پایین از جمله صدای موتور و 96 درصد صداهای با فرکانس بالا مانند بوق خودرو را مسدود کند، به این معنی که می‌توانید از موسیقی خالص در ترافیک لذت ببرید بدون این که محیط مزاحم ایجاد شود. سر و صدا می تواند به تجربه گوش دادن به موسیقی شما آسیب برساند.

برای پاسخ به تماس کافیست دکمه فنجان سمت راست را فشار دهید، میکروفون داخلی هدست با استفاده از فناوری کاهش نویز cVc صدها صدای محیط را حذف می کند و صدای شما را با بالاترین کیفیت و شفاف ترین شکل ممکن به گوش شنونده می رساند. وجود باتری قدرتمند و قابلیت از بین بردن نویز در هنگام مکالمه به شما این امکان را می دهد که به مدت طولانی بدون نگرانی صحبت کنید.

در جعبه این محصول علاوه بر هدفون Soundcore Space NC، کابل اتصال سیم AUX، کابل Micro USB برای شارژ دستگاه و هارد کیس باکیفیت وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space NC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space NC"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه