تبدیل ۲۵ میلیارد تومان زیان دانشگاه آزاد کرمانشاه به ۵ میلیارد تومان سود

غنی زاده پیشنهاد کرد؛

تبدیل ۲۵ میلیارد تومان زیان دانشگاه آزاد کرمانشاه به ۵ میلیارد تومان سود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماشان به تبدیل 25 میلیارد تومانی زیان واحد کرماشان به 5 میلیارد تومانی سود اشاره کرد و گفت: در مدت دو سال 78 میلیارد تومانی افزایش داشتیم.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، مراسم بزرگداشت روز کارکنان با حضور افشین گانی زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماشان، حوث الاسلام، امین معظمی گودرزی رئیس هیئت نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد. دفتر کارکنان مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد استان کرماشان، اعضای هیأت مدیره، مدیران و مسئولان این دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: چقدر فضا برای برگزاری چنین آیینی به ویژه بزرگداشت روز کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به دلیل مشکلات کاری و سایر مشکلات وجود داشت، جلسه ای مانند روز کارمند که با وجود اینکه به دلیل برنامه ریزی با تاخیر برگزار شد با شور و شوق برگزار شد. به خصوص در پایان ماه صفر و حضور شرکای خود در سفر زیارتی با هم آشنا می شویم و می دانیم که یک خانواده هستیم و بیشتر وقت و زندگی خود را با هم می گذرانیم. از همدیگر قدردانی می کنیم، ابراز خوشحالی می کنیم که همدیگر را می بینیم و برای پیشرفت دانشگاه تلاش می کنیم.

خنی زاده همچنین گفت: سالی پر فراز و نشیب را سپری کردیم و عملکرد سال ما مورد قبول واقع شد. هر چند باید بیشتر از این کار کنیم اما سال گذشته با وجود همه مشکلات حقوق و حقوق کارمندان به موقع پرداخت شد و این افتخار من است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماشان این است که در بین واحدها و مراکز غرب کشور همدان، خورماتو، کردستان و ایلام داریم که همگی دارای مدرک 5 به بالا هستند. . با اخذ مدرک دوم که بر اساس بودجه است، دانشگاه در تمامی دروس موثر بوده و منجر به تامین درآمد بیشتر خواهد شد.

دستاوردهای آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماشان به کار و فعالیت این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: در رشته های آموزشی و فرهنگی رتبه دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال های گذشته و امسال در سطح 30 قرار داشت. با تلاش های انجام شده در این دو اگر تعویض ها انجام شده باشد حداقل تا 15 درجه بالا می رویم.

خنی زاده با اشاره به اینکه برای اولین بار آزمایشگاه 17025 را در غرب کشور و در بین سایر دانشگاه ها افتتاح کرده ایم که به زودی درآمدزایی خواهد داشت، ادامه داد: ساماندهی خوابگاه دانشجویی بنت الهادی برای نقاشی انجام نشد. 15 سال که در سال جاری تکمیل و بازسازی شد، مجوز برگزاری دوره های تغذیه و پزشکی، طرح های فوق برنامه با درآمد غیر آموزشی حدود یک میلیارد تومان، برگزاری استارتاپ های فراوان، ثبت چندین پتنت در حوزه پژوهشی. قرار گرفتن 5 استاد در بین 2 درصد دانشمندان جهان، ارتقای چند نفر از اعضای هیأت علمی به مرتبه دستیار و استادی چندگانه، برگزاری 5 کنفرانس از جمله کنفرانس بین المللی نافرمانان اجتماعی با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی که همراه ما است. با دانشگاه رازی این همایش را برگزار کردند و می خواهند همایش های دیگری هم برگزار کنند.

وی همچنین گفت: امروز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماسان رئیس کمیته علمی کنگره شهداست و در مهرماه همایشی را با حضور سران کشوری برگزار می کنند و این افراد پست معتبر آزاد را پذیرفته اند دانشگاه و جای تعجب نیست چون اکثرا مدیران استان کرمانشاه هستند. دانشگاه آزادي.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماشان تاکید کرد: در زمینه آیین نامه های اربعین با 5 مراسم و اسکان روزانه 200 نفر با پذیرایی در داخل دانشگاه کرماشان و مراسم دانشگاه در بخش خروج به . جاده کربلا، آبادی و روزانه به 2 هزار و 500 نفر در کنگاور نقطه صفر مرزی قصرشیرین و خسروی خدمات رسانی کردیم.

زیان 25 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد کرماشان به 5 میلیارد تومان تبدیل می شود. درآمدمان را ۷۸ میلیارد تومان افزایش دادیم

یکی از اعضای مدرس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در 9 سال گذشته به بودجه واحد کرماشان آسیب وارد شده است. زیرا در سال 1401 ما 25 میلیارد تومان از دست دادیم. در شرایطی که امسال بودجه ما سودآور بوده و 4 تا 5 میلیارد تومان سود کرده ایم اما بودجه ای که امسال گرفته شد کامل ترین و کامل ترین بودجه و با وجود شدت و آمادگی دکتر طهرانچی بود. کرماسان به خوبی ارائه شد، سال گذشته برنامه کمپینی داشتیم و دانشجویان زیادی را به این صنعت معرفی کردیم، دو فعالیت صدرا را سازماندهی کردیم و شهریه های معوق را برای اعضای هیئت علمی فراهم کردیم.

خانی زاده همچنین تصریح کرد: برنامه خوبی برای ایجاد آزمایشگاه پزشکی بالینی داریم، آزمایشگاه استاندارد بتن خاکی در حال ساخت هستیم و در زمین عین الکش در صدد احداث نیروگاه خورشیدی هستیم که در حال پیشرفت است. دانشگاه و پولی که از آن دریغ شده است باید برگردانده شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حوزه تعلیم و تربیت پرداخت و در این باره تاکید کرد: تحولات زیادی در حوزه آموزش داشتیم؛ از جمله موافقت با انتقال 100 واحد درسی بین واحدها و مراکز استانی که در جذب دانشجو از هر شهرستان بسیار موثر بود. همچنین زیان را از واحدها و مراکز حذف می کند، امسال 5 گروه جدید در مقطع کارشناسی ارشد تأسیس کردیم و برای اولین بار در تاریخ دامپروری در کرماشان، جدای از دامداری دانشگاه، برنده شدیم. چون سال گذشته 2 میلیارد و 900 میلیون زوزن دانشگاه زیان دید اما امسال 400 میلیون تومان درآمد داشته است، اواسط سال گذشته 700 میلیون تومان درآمد داشته ایم.

شرح وضعیت پذیرش دانشگاه آزاد کرماشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: درآمد این دانشگاه در سال 1401 حدود 215 میلیارد تومان بوده و امسال به 293 میلیارد تومان رسیده است و پیش بینی درآمد سال آینده 410 میلیارد تومان – امسال از 24 هزار و 700 میلیارد تومان سود.

غنی زاده خطاب به کارکنان و کارکنان گفت: دانشگاه را از آن خود بدانید. دانشگاه آزاد اسلامی استان کرماشان حق شماست و هدف ما به خصوص اعضای هیات مدیره در مدت زمانی که در دانشگاه هستیم اگر سعی در ایجاد آرامش و آرامش در کارکنان داشته باشیم قبول ندارم. هر بی احترامی باید به همدیگر احترام بگذاریم و دانشگاه صادق و اخلاق مدار باشد.

وی همچنین گفت: هدف این است که کارکنان دانشگاه با احساس رضایت و امنیت شغلی برای توسعه و پیشرفت دانشگاه تلاش کنند.

به گزارش نارنجی؛ تجلیل از کارکنان بازنشسته دو سال گذشته، گرامیداشت یاد و خاطره کارکنان وداع دارفانی و تجلیل از کارکنان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اجرای زنده موسیقی توسط گروه موسیقی دکتر. ویولای مرکز رشد دانشگاه توجه شرکت کنندگان را جلب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبدیل ۲۵ میلیارد تومان زیان دانشگاه آزاد کرمانشاه به ۵ میلیارد تومان سود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبدیل ۲۵ میلیارد تومان زیان دانشگاه آزاد کرمانشاه به ۵ میلیارد تومان سود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه