نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox On The Go

معرفی بلندگوی بلوتوث قابل حمل JBL PartyBox On The Go

ستون حرفه ای PartyBox On-The-Go جدیدترین مدل اسپیکر از سری Partybox شرکت JBL می باشد. این محصول منحصر به فرد یک سیستم صوتی قدرتمند است که برای مهمانی های بزرگ مناسب است و می توان از آن در داخل یا خارج از منزل استفاده کرد. شما می توانید از این سیستم صوتی در دو حالت برقی یا باتری استفاده کنید، به همین دلیل می توان آن را در دسته بلندگوهای قابل حمل قرار داد. On-The-Go Party Box یک رقص نور بسیار زیبا و جذاب بر روی بدنه خود دارد که نمایش نور و صدای خیره کننده ای را همگام با موسیقی اجرا می کند، بنابراین شما برای یک مهمانی هیجان انگیز آماده هستید. درایورهای حرفه ای این اسپیکر موسیقی را با وضوح بالا و بیس قدرتمند بازتولید می کنند و هیجان مهمانی شما را افزایش می دهند. اتصالات مفید به شما این امکان را می دهد که به راحتی به هر دو صورت بی سیم و بی سیم متصل شوید، بنابراین می توانید به راحتی این سیستم صوتی را با هر دستگاهی متصل کنید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. بدنه این اسپیکر ضد پاشش است و در برابر قطرات باران و نفوذ ذرات آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی آن را حمل کرده و با خود به مکان های مختلف ببرید و یک مهمانی بزرگ را بدون نیاز به وسایل دیگر ترتیب دهید.

در یک نگاه

  • بند برای حمل آسان در فضای باز
  • درب بازکن بطری بند شانه
  • قدرتمند و کاربردی برای یک مهمانی بزرگ
  • پخش صدایی با کیفیت بالا و خالص با وضوح عالی
  • حجم زیاد با توان خروجی 100 وات RMS
  • رقص نور خیره کننده هماهنگ با موسیقی
  • قابلیت کنترل و تغییر حالت رقص نور
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • دارای ورودی ابزار و ورودی میکروفون برای کارائوکه است
  • همراه با میکروفون بی سیم قابل شارژ
  • پخش موسیقی از درایو فلش USB
  • قابلیت اتصال دو ستون PartyBox On-The-Go به یکدیگر
  • منبع تغذیه با دو حالت جریان و باتری تا 6 ساعت
  • بدنه ضد آب با گواهینامه بین المللی IPX4
  • دو دسته بدنه محکم برای حمل آسان

روش های اتصال

برای اتصال به PartyBox On-The-Go، کافی است بلوتوث را در تلفن همراه یا تبلت خود روشن کنید، بلندگو را جستجو کرده و متصل شوید. به این ترتیب می توانید به لیست پخش خود گوش دهید یا موسیقی مورد علاقه خود را به صورت آنلاین پخش کنید. می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در یک فلش درایو قرار دهید و از طریق پورت USB آن را به اسپیکر متصل کرده و پخش کنید. همچنین می توانید دستگاه خود را از طریق ورودی 3.5 میلی متری با کابل AUX به بلندگو متصل کنید، اکنون فقط دکمه پخش را فشار دهید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

صدای حرفه ای JBL

برای تولید صدای قدرتمند، این سیستم صوتی حرفه ای از دو توییتر 1.75 اینچی برای بازتولید فرکانس های بالا استفاده می کند و از توییتر 5.25 اینچی برای بازتولید فرکانس های متوسط ​​و پایین استفاده می شود. این اسپیکر فرکانس های بالا را با وضوح بیشتری بازتولید می کند و فرکانس های میانی را به صورت تمیز بازتولید می کند، فرکانس های باس سنگین و عمیق هستند. مجموع توان خروجی این اسپیکر 100 وات RMS است اما با فشردن دکمه Bass Boost قدرت آن افزایش یافته و باس سنگین شده و هیجان بیشتری به موسیقی تزریق می شود.

رقص نور زیبا و جذاب

یکی از ویژگی های اصلی این اسپیکر که بر زیبایی آن می افزاید رقص نور خیره کننده ای است که در مجموعه دور اسپیکر چیده شده است. هنگام پخش موسیقی، نورپردازی را هماهنگ با ضرب آهنگ موسیقی تماشا کنید و از حس زیبایی که این اسپیکر برای شما ایجاد می کند لذت ببرید. با استفاده از کنترل پنل بلندگو می توانید به حالت های مختلف نمایش نور پیش فرض دسترسی داشته باشید و از بین آنها نور مورد نظر را انتخاب کنید.

محفظه ضد آب

اسپیکر PartyBox On-The-Go یک سیستم صوتی قابل حمل است که در سفرها و سفرها همراه ما خواهد بود و می تواند در معرض خطرات مختلفی قرار گیرد. بدنه این اسپیکر با گواهینامه بین المللی IPX4 ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این ویژگی به شما کمک می کند این سیستم صوتی را همه جا همراه خود داشته باشید و نگران آسیب های احتمالی نباشید. یک گردهمایی دوستانه در ساحل، یک مهمانی استخر، یا زمانی که باران شما را غافلگیر کرد، موسیقی ادامه خواهد داشت.

دو برابر صدا با True Wireless Stereo

یکی از ویژگی های کاربردی و جذاب این سیستم صوتی قابلیت اتصال دو عدد از این بلندگوها به صورت بی سیم است. اگر دو عدد از این اسپیکرها را دارید یا یکی از دوستانتان اسپیکر مشابهی دارد، می توانید به راحتی آنها را به صورت بی سیم وصل کرده و از هر دو بلندگو به موسیقی گوش دهید. با این کار، حجم موسیقی افزایش یافته و دامنه پوشش صدا افزایش می یابد. همچنین می توانید با اتصال دو بلندگو به یکدیگر و لذت بردن از طیف وسیع صداهای موسیقی، حالت پخش صدا را به حالت استریو تغییر دهید.

در هر محیطی جشن بگیرید

زمانی که از این اسپیکر در محیطی مانند خانه استفاده می کنید به دلیل وجود پریز برق می توانید از طریق آداپتور برق اسپیکر خود را تامین کنید. اما اگر در خارج از منزل هستید یا در حال حرکت هستید، جای نگرانی نیست. این اسپیکر دارای باتری قابل شارژ با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت می باشد که با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 6 ساعت به صورت مداوم به شما خدمت کند. شارژ کامل باتری این دستگاه 3.5 ساعت زمان می برد. این مدت زمان بستگی به شرایط مختلفی مانند صدا، روشن یا خاموش بودن رقص نور و عمر باتری دارد و ممکن است متفاوت باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox On The Go" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox On The Go"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه