نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل T40

اسپیکر بلوتوث سامسونگ مدل Suntower T40

اسپیکر سامسونگ T40 یکی دیگر از مدل های جدید سامسونگ در سال 2021 است که به صورت تک اسپیکر با قدرت صدای 300 وات عرضه می شود. سازندگان این محصول اسپیکر و بلندگو را در آن قرار داده اند که در کنار هم می توانند صدایی عالی و رسا با توان 300 وات تولید کنند. بنابراین به لطف صدای 300 واتی و بلندگوهای دو طرفه، صدایی با کیفیت بسیار بالایی دریافت خواهید کرد. لامپ های ال ای دی در داخل بلندگوهای این دستگاه تعبیه شده است، این لامپ ها قابلیت روشن شدن را دارند، بنابراین با روشن شدن دستگاه با ضرب آهنگ این چراغ ها افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که در سیستم صوتی سامسونگ T40 از حالت های مختلفی مانند Ambient، Dance، Thunder Bolt، Star و Lover استفاده شده است که می توانید آن ها را مطابق میل خود تنظیم کنید. می توانید حداقل دو دستگاه را به صورت بی سیم به یکدیگر متصل کرده و مهمانی های خود را برای اجرای بی نقص جشن های خود به روی آنتن ببرید. پنل این اسپیکر روی زمین ضد آب است، پس نگران چکیدن آب روی این صفحه نباشید، فقط از فضا لذت ببرید. به طور همزمان به بلندگو متصل شوید و از پخش اشتراکی و آهنگ های ذخیره شده حداکثر بهره را ببرید.

البته برای همه در میان مهمانی ها پیش آمده که آب و نوشیدنی و قطرات باران روی سیستم صوتی فضای باز ما می ریزد و فضای شاد و هیجان انگیز را به هم می زند و می توان گفت مهمانی تعطیل شد. مواجه شدن با این اتفاق برای میزبان بسیار ناخوشایند است زیرا مهمانی به هم ریخته است و مهمانان می خواهند از موقعیت خارج شوند. از این رو مخاطب حرفه ای به دنبال خرید دستگاهی است که در برابر آب مقاوم باشد و نگران آسیب دیدن دستگاه در گرمای مهمانی نباشد. سامسونگ در طراحی خود همواره رضایت کاربران را در اولویت قرار داده است، بدنه برج صوتی MX-T40 را ضد آب کرده است تا حتی بتوانید آن را با خود به استخر ببرید.

پورت های ارتباطی نیز از جمله ویژگی های مهم اسپیکر کفی است که از طریق آن می توانید دستگاه هایی مانند تلویزیون و USB را به اسپیکر متصل کرده و تجربه متفاوتی از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود را که بر روی فلش مموری ذخیره شده با بیس عالی داشته باشید. ورودی میکروفون همچنین یکی از ویژگی های این مدل است که از طریق آن می توانید میکروفون را به دستگاه متصل کنید.

در یک نگاه

  • دارای 1 پورت ورودی AUX از نوع 3.5 میلی متری
  • عملکرد پخش گروهی بی سیم برای اتصال بی سیم (بلوتوث) به بلندگوهای مشابه Samsung Sound Tower و ارائه صدای قوی تر (حداکثر 10 بلندگوی Samsung Sound Tower)
  • قابلیت اتصال چندگانه بلوتوث برای اتصال همزمان 2 تلفن همراه به بلندگو از طریق بلوتوث
  • دارای 1 دسته برای حمل آسان
  • برنامه Samsung Sound Tower (Samsung Giga Party Audio) برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS برای کنترل بلندگو وجود دارد.
  • دارای 1 پورت USB 2.0
  • دارای 1 خروجی صدای آنالوگ RCA L/R
  • عملکرد DJ Effect برای ایجاد افکت های DJ با 5 حالت مختلف (Noise، Filter، Crush، Chorus، WahWah)
  • افزودن عملکرد استریو برای اتصال بی سیم (بلوتوث) با بلندگوی مشابه Samsung Sound Tower و پخش صدا به صورت استریو
  • عملکرد پخش موسیقی USB برای پخش آهنگ ها از طریق حافظه خارجی USB
  • روشنایی مهمانی RGB LED با 5 حالت پیش فرض و قابلیت سفارشی سازی رنگ ها (محیط، مهمانی، رقص، تاندربولت، ستاره)
  • پشتیبانی از حافظه خارجی USB و سیستم فایل FAT16 و FAT32
  • عملکرد روشن کردن بلوتوث برای روشن کردن اسپیکر هنگامی که دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث به آن متصل هستند
  • بدنه بسیار مقاوم ساخته شده از پلاستیک فشرده برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در مهمانی ها و جشن ها
  • دارای 1 ورودی صدای آنالوگ RCA L/R
  • قابلیت تنظیم تمپو (Tempo) برای کنترل سرعت پخش آهنگ ها از طریق USB
  • دارای یک شیار مخصوص برای قرار دادن گوشی موبایل در پنل بالای اسپیکر می باشد
  • قابلیت پخش گروهی با سیم برای اتصال به بلندگوهای دیگر و ارائه صدای قدرتمندتر
  • یک چراغ LED در پشت بلندگو وجود دارد تا وضعیت اتصال بلوتوث را با سایر دستگاه ها نشان دهد
  • طراحی دو طرفه برای پخش گسترده صدا در محیط مهمانی شما

طراحی بلندگوی سامسونگ T40

زیبایی همیشه یک معیار خرید در نظر گرفته می شود که برای خرید سیستم صوتی نیز صدق می کند، زیرا این سیستم صوتی اغلب در مهمانی هایی با جشن ها و مراسم بزرگ قرار می گیرد و بنابراین باید وسیله ای زیبا و شیک مناسب برای هر محیطی باشد. . برند سامسونگ در طراحی اسپیکر T4 سامسونگ تجربه زیادی دارد و این بار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دستگاهی عالی و شایسته برای قرار گرفتن در هر محیطی داشته باشد. برج های صوتی جدید این برند که نسخه جدید و بهبود یافته سیستم صوتی هستند، به دلیل طراحی خانه مدرن و شیک، این لقب را به آن داده اند.

مدل MX-T40 دارای طراحی سه پایه مثلثی است، بنابراین به لطف این پایه ها نصب آسان تر دستگاه می باشد، بدون نگرانی می توانید آن را روی هر سطحی قرار دهید. همانطور که اشاره کردم بدنه این اسپیکر به صورت سه گوشه طراحی شده و بلندگوها در دو جهت داخل آن قرار گرفته اند تا صدا را همانطور که انتظار می رود در محیط پخش کند. بدنه این اسپیکر از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و به دلیل سبکی بدنه و دسته ای که روی آن قرار دارد، می توانید این دستگاه را هر کجا که دعوت کنید همراه خود داشته باشید. وقتی از بالا به این اسپیکر نگاه می کنید، پنلی را مشاهده می کنید که حاوی چندین دکمه برای راه اندازی دستگاه است. بنابراین با این دکمه ها می توانید به راحتی دستگاه را کنترل کنید. پورت و درگاه های ارتباطی نیز در پشت دستگاه قرار داده شده بود تا بلندگوی کف را مرتب نگه دارد.

بررسی کیفیت صدای بلندگوی MX-T40

همانطور که می دانید موسیقی مانند یک وسیله نقلیه برای مجالس و مجالس ماست، یعنی به محض جمع شدن چند نفر سفره آهنگ و موسیقی آماده می شود تا یک جمع شاد برای ما و عزیزانمان تضمین شود. البته ما به یک سیستم صوتی کارآمد با عملکرد عالی نیاز داریم تا مجالس و رویدادهای بزرگ خود را به خوبی ارائه دهیم تا جشن ها را به بهترین نحو برای ما برگزار کنند. برند جهانی سامسونگ که تجربه زیادی در این زمینه دارد، سری مدرن و کارآمد برج های صوتی خود را در سال 2021 معرفی کرد.

اسپیکر سامسونگ MX-T40 از بهترین های این برند است که با وجود بلندگوهای داخلی و بلندگوهای دو طرفه صدا را در بهترین حالت ممکن به گوش شنوندگان خواهد رساند. این بلندگوها با هم 300 وات صدا تولید می کنند. بنابراین این محصول برای محیط متوسط ​​مناسب است اما با قابلیت اتصال می توانید همزمان چندین اسپیکر خریداری کرده و از گزینه وایرلس برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده کنید بنابراین انتظار می رود صدای خروجی افزایش یابد.

در این صورت می توانید از این دستگاه در محیط های توسعه یافته خود استفاده کنید. با جلوه‌های صوتی، می‌توانید حال و هوا را تغییر دهید و موسیقی را به شیوه‌ای احساسی‌تر دریافت کنید. شما همچنین می توانید صداهای آرام را با کیفیت عالی از طریق عملکرد تقویت باس بشنوید، فقط دکمه را فشار دهید.

قاب ضد آب Samsung MX-T40 Sandtower

البته برای همه در میان مهمانی ها پیش آمده که آب و نوشیدنی و قطرات باران روی سیستم صوتی فضای باز ما می ریزد و فضای شاد و هیجان انگیز را به هم می زند و می توان گفت مهمانی تعطیل شد. مواجه شدن با این اتفاق برای میزبان بسیار ناخوشایند است زیرا مهمانی به هم ریخته است و مهمانان می خواهند از موقعیت خارج شوند.

بنابراین مخاطبان حرفه ای به دنبال خرید دستگاهی مقاوم در برابر آب و باران هستند تا در میانه مهمانی نگران آسیب دیدن دستگاه نباشند. سامسونگ که همیشه رضایت کاربر را در طراحی خود در اولویت قرار می دهد، بدنه برج صوتی MX-T40 را ضد آب کرده است، بنابراین می توانید آن را در هر زمان به استخر ببرید.

عملکرد روشنایی در اسپیکر MX-T40 سامسونگ

همانطور که می دانید امروزه اکثر افراد مهمانی ها و مراسم خود را در خانه برگزار می کنند و در این صورت نیاز به یک سیستم صوتی عالی برای اجرای جشن های خود دارند، شاید این سیستم صوتی قدرت نورپردازی نیز داشته باشد. این بدان معناست که جشن و مناسبت ها را سرشار از انرژی و لذت می کند. در ساختار بلندگوهای نصب شده این سیستم صوتی از چراغ های LED استفاده شده است.

این اسپیکرها با روکش مشبک پوشانده شده اند تا صدایی با کیفیت عالی منتشر کنند و بهترین نور را ارائه دهند. این چراغ ها قادرند محیط را پر از نورهای زیبا و رنگارنگ کنند که به معنای هیجان در مهمانی های شماست. باید گفت که این چراغ ها و رنگ های آن ها قابل تغییر هستند و شما می توانید با دخالت دست خود از طریق افکت های نورپردازی آن ها را تغییر دهید و حال و هوای محیط را تغییر دهید. همچنین می توانید تغییر این چراغ ها را از راه دور با گوشی خود کنترل کنید.

سایر ویژگی های اسپیکر سامسونگ MX-T40

همانطور که می دانید این سیستم صوتی علاوه بر فاکتورهای ذکر شده دارای پورت ها و درگاه های ارتباطی نیز می باشد. سامسونگ آن ها را پشت بلندگو نصب کرده است تا هنگام اتصال دستگاه ها به این دستگاه ابهام ایجاد نشود. می توانید اندازه های مختلف فلش مموری را از طریق کابل USB به این دستگاه متصل کنید و از شنیدن محتوای ذخیره شده در آن لذت ببرید.

همچنین می توانید تلویزیون را از طریق HDMI به دکل صدا متصل کنید و در این صورت از صدای برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. به این ترتیب صدای کاهش یافته تلویزیون همان طور که انتظار می رود افزایش می یابد، یعنی زمانی که می خواهید مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه خود را تماشا کنید، صدا را با کیفیت بالا و وضوح عالی می شنوید، انگار که به صورت زنده حضور داشته باشید. در وسط استادیوم

این ویژگی هایی که ذکر شد از اتصالات سیمی بود اما از طریق قابلیت Bluetooth Multi Connection موجود در سیستم صوتی که از نام آن پیداست امکان اتصال چند گوشی موبایل به سیستم صوتی را فراهم می کند. بنابراین، می توانید ارتباط مستمری با دوستان خود ایجاد کنید و از اشتراک گذاری موسیقی با آنها حداکثر لذت را ببرید. تنها چیزی که به آن اشاره نشده وجود یک کنترل راحت و با کیفیت است که برای کنترل و راه اندازی این سیستم صوتی از راه دور برای مخاطب ارسال می شود.

خلاصه

همانطور که گفته شد نسل جوان امروزی اهمیت زیادی به موسیقی و افزایش قدرت آن می دهند به همین دلیل به دنبال خرید یک سیستم صوتی قدرتمند با کیفیت و قیمت مناسب هستند تا این افراد بتوانند سیستم صوتی Samsung MX-T40 را خریداری کنند. این مدل که یکی از کم قیمت ترین محصولات این برند در سال جدید می باشد در کنار این قیمت مناسب عملکرد بسیار خوبی دارد. بنابراین می توان گفت که خرید این محصول برای افرادی مناسب است که قصد خرید یک دستگاه عالی با کمترین قیمت را دارند.

خروجی صدای 300 وات این دستگاه شما را به دنیای صداهای طبیعی و غنی دعوت می کند، اما این اسپیکرها علاوه بر تولید صدایی زیبا و شنیدنی، قابلیت اجرا و تولید رنگ و نور را دارند تا محیطی را به طور کامل پر کنند. چراغ های رنگی زیبا می توانید این اسپیکر کف را هر کجا که می خواهید با خود ببرید و نگران آسیب دیدن آن و ایجاد اختلال در مهمانی های شما نباشید. پورت ها و پورت های ارتباطی نیز امکان اتصال این سیستم صوتی به دستگاه های دیگر را فراهم می کند. در نهایت می توانید همین الان با کارشناسان مجرب دیجی کد تماس بگیرید تا از قیمت و ارسال اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل T40" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل T40"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه