بوکس قهرمانی آسیا| شب درخشان ایران؛ ۲ فینالیست و یک برنز در آسیا

بوکس قهرمانی آسیا| شب درخشان ایران؛ ۲ فینالیست و یک برنز در آسیا
نارنجی:

مسابقات قهرمانی جوانان و جوانان آسیا به میزبانی امارات در العین برگزار می شود. ایران 10 بوکسور جوان و 9 بوکسور جوان را به این مسابقات اعزام کرده است.

عصر امروز پنجشنبه مسابقات نیمه نهایی رده بزرگسالان پیگیری شد و سه بوکسور کشورمان در رینگ حاضر شدند که حاصل عملکرد درخشان بوکسورهای ایرانی، 2 فینالیست و یک مدال برنز بود.

در وزن 49 کیلوگرم متین چامیپا که پیش از این نیهان از امارات را شکست داده بود به شایستگی مقابل راوی سایاگ از هند به برتری رسید و اولین فینالیست ایران شد. در دیدار نهایی مقابل اسمولیک اوکراین قرار دارد.

در وزن 52 کیلوگرم ماهان محمدیان که برای اولین بار سیدیکوف از ازبکستان را شکست داد به مصاف نورسالم از قزاقستان رفت و با وجود مبارزه نزدیک با سه رای مقابل دو داور مغلوب شد و راهی فینال نشد. محمدان با این سخنان کار خود را با مدال برنز به پایان رساند.

در وزن 61 کیلوگرم فرزان احمدی که پس از استراحت دور اول و غلبه بر براتاپ از هند به نیمه نهایی راه یافت، در همان دور اول پونگ بوی از ویتنام را گرفت و داور مسابقه را متوقف و فرزان را برنده اعلام کرد. او در فینال با آلیوف از قزاقستان مبارزه می کند.

فردا جمعه رقابت های نیمه نهایی جوانان پیگیری می شود و 7 نماینده ایران (مهدی روزبهانی، سهند نجفی، محمد بیرانوند، اشکان هاشمی، امیرمحمد رستم پور، محمد صالح مصباحی و ماهان سجدی) برای فینالیست شدن به مصاف رقبای خود می روند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوکس قهرمانی آسیا| شب درخشان ایران؛ ۲ فینالیست و یک برنز در آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوکس قهرمانی آسیا| شب درخشان ایران؛ ۲ فینالیست و یک برنز در آسیا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه