نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Live Pro Plus TWS

JBL شرکت جدیدی در دنیای هدفون های تمام بی سیم نیست و پیش از این شاهد محصولات محبوب این شرکت در بازار بوده ایم. برند JBL یک برند بسیار معتبر و شناخته شده در بین مصرف کنندگان به حساب می آید، برندی که در هر زمینه راه حلی طراحی شده و حساب شده ارائه می دهد. JBL Live Pro Plus یکی از معروف ترین هدفون های بلوتوث کمپانی آمریکایی JBL است که به تازگی وارد بازار شده است. JBL تمام تلاش خود را کرده است تا این هدفون را طوری طراحی کند که برای افراد مختلف بدون هیچ نقصی کار کند. در واقع JBL Live Pro Plus یک اسپیکر جهانی است که می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر مکانی که بخواهید از آن استفاده کنید. ایرفون JBL Live Pro Plus که یکی از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی آمریکایی JBL می باشد، به عنوان یک هدفون بی سیم با کیفیت شناخته می شود که خرید آن به همه پیشنهاد می شود. JBL Live Pro Plus بسیار بادوام و راحت است. JBL Live Pro Plus دارای طراحی عالی و کیفیت کار است. JBL می گوید که بدنه این ایرفون را به صورت یکپارچه تولید کرده و برای این کار از گوشی های پرچمدار و حرفه ای توگوشی الهام گرفته است. JBL Live Pro Plus با ظاهری فوق العاده زیبا و شیک، هدفون JBL Live Pro Plus نه تنها صداها را مسدود می کند، بلکه دارای یک حالت هوشمند است که به شما امکان می دهد صداهای اطراف خود را بهتر بشنوید. در واقع، برای صحبت با اطرافیانتان حتی لازم نیست این گوشی را از گوش خود بیرون بیاورید. به عنوان یکی از جذاب ترین آثار این شرکت شناخته می شود. طراحی هدفون JBL ارگونومیک بوده و در گوش بسیار راحت است. همچنین با توجه به گیره های سیلیکونی موجود در این هدفون، گوشی به صورت محکم و مطمئن در گوش قرار می گیرد. JBL Live Pro Plus مانند بسیاری دیگر از هدفون های اخیر در بازار، این محصول جدید JBL همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات صدا را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید تا بهترین تجربه شنیداری را داشته باشید.

طراحی

JBL Live Pro Plus دارای طراحی عالی و کیفیت کار است.
JBL می گوید که بدنه این ایرفون را به صورت یکپارچه تولید کرده و برای این کار از گوشی های پرچمدار و حرفه ای توگوشی الهام گرفته است.
JBL Live Pro Plus با ظاهر فوق العاده زیبا و شیک خود به عنوان یکی از جذاب ترین آثار این شرکت شناخته می شود.
طراحی هدفون JBL ارگونومیک بوده و در گوش بسیار راحت است. همچنین با توجه به گیره های سیلیکونی موجود در این هدفون، گوشی به صورت محکم و مطمئن در گوش قرار می گیرد.

کیفیت صدا

JBL Live Pro Plus مانند بسیاری دیگر از هدفون های اخیر در بازار، این محصول جدید JBL همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات صدا را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید تا بهترین تجربه شنیداری را داشته باشید.
در مورد کیفیت صدا نیز باید بگوییم که این هدست صدا را به وضوح و شفاف بازتولید می کند.
JBL Live Pro Plus با پشتیبانی از صدا در محدوده فرکانس 10 هرتز تا 20000 هرتز، قابلیت بازتولید صدای شفاف و باکیفیت را دارد.

کاهش صدای عالی

هدفون JBL Live Pro Plus نه تنها صداها را مسدود می کند، بلکه دارای یک حالت هوشمند است که به شما امکان می دهد صداهای اطراف را بهتر بشنوید. در واقع، برای صحبت با اطرافیانتان حتی نیازی به بیرون آوردن این گوشی از گوش خود ندارید.
فناوری Active Noise Canceling در این مدل هدست بلوتوث JBL وجود دارد که کیفیت بسیار خوبی برای برقراری تماس دارد و می توانید تماس های روزانه خود را بدون نویز داشته باشید.

باتری و شارژ

ایرپاد JBL Live Pro Plus دارای یک کیس شارژ با باتری لیتیوم یونی است که با شارژ کامل می توانید تا 28 ساعت از آن استفاده کنید. به گونه ای که 7 ساعت شارژ توسط خود گوشی و 21 ساعت توسط جعبه تامین می شود.
JBL Live Pro Plus از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند و می توانید بیش از 7 ساعت از هدفون خود استفاده کنید.
برای شارژ گوشی با کیس شارژ باید آن را داخل قاب قرار دهید و برای شارژ خود کیس باید آن را با کابل Type-C شارژ کنید.

ضد رطوبت و ضد عرق

به لطف گواهی IPX4، هدفون JBL Live Pro Plus در برابر آب و تعریق مقاوم است که باعث می شود در هنگام استفاده در هوای مرطوب نگران آسیب دیدن دستگاه باشید.

از نظر فنی

این گوشی با وزن سبک طراحی شده تا برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد که در نتیجه این دستگاه با وزن 6.8 گرم تولید شده است.
همچنین JBL Live Pro Plus با امپدانس 16 اهم و حساسیت 102 دسی بل با کیفیت بسیار خوبی وارد بازار شد.

اتصال بلوتوث

یکی از ویژگی های خاص هدفون بلوتوث JBL، سازگاری آن با دستگاه های صوتی مختلف است. برای مثال می توان به اتصال آسان و سریع این هدست با دستیار داخلی گوگل و الکسا اشاره کرد.
روش اتصال این هدست بلوتوث (نسخه 5.1) است.
JBL Live Pro Plus با سرعت بالا به گوشی های اندروید و گوشی های برند اپل یا هر دستگاه دیگری متصل می شود.

میکروفون

این محصول دارای میکروفون بسیار خوبی است و به راحتی می توانید با استفاده از آن به تماس های خود پاسخ دهید و از مکالمه خود لذت ببرید.

امکانات

هدفون JBL Live Pro Plus از طریق قابلیت Fast Pair به سرعت به گوشی های اندروید و اپل متصل می شود و این هدفون به گونه ای ساخته شده است که می توانید از هر یک از این دو هدفون جداگانه استفاده کنید.
از جمله امکاناتی که باعث جذابیت بیشتر این محصول شده می توان به اپلیکیشن اختصاصی هدفون، شارژ بی سیم، دکمه شارژ لمسی، کیف ضد آب، کاهش نویز و امکان دسترسی به دستیار صوتی اشاره کرد.

رنگ آمیزی

JBL Live Pro Plus در رنگ مشکی زیبا و شیک عرضه شده است.

محتوای محصول

با خرید این هدفون با جعبه ای با کیفیت و زیبا روبرو می شوید که حاوی هدفون JBL Live Pro Plus، کیف شارژ، پد گوشی در سایزهای مختلف، کابل کوتاه Type-C، دفترچه راهنما و گارانتی محصول می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Live Pro Plus TWS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Live Pro Plus TWS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه