نقد و بررسی هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N (پلمپ باز)

سونی به تازگی یک جفت هدفون بی سیم جدید با نام کامل Sony WH-CH710N به بازار عرضه کرده است و از فناوری حذف هوشمند نویز بهره می برد. این مدل برای گوش دادن به موسیقی مناسب است و امکاناتی را ارائه می دهد که شامل استفاده از میکروفون و دستیار صوتی هوشمند می شود. علاوه بر این، این هدفون می تواند از شنیده شدن صداهای ناخواسته از محیط جلوگیری کند. برخلاف بسیاری از مدل های دیگر، سونی در این هدفون از هوش مصنوعی استفاده می کند تا از شنیدن صداهای ناخواسته جلوگیری کند. حذف هوشمند نویز یا AINC از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل صداهای محیطی و تنظیم عملکرد حذف نویز با توجه به آن صداها استفاده می کند. این باعث می شود استفاده از این هدفون در مکان های شلوغ مانند محل کار، هواپیما یا هر جایی که سر و صدای زیادی دارد مفید باشد. کاربران می توانند با هر بار شارژ تا 35 ساعت از آن استفاده کنند. البته این به ویژگی های هدفونی که استفاده می کنید بستگی دارد. همچنین هدفون مذکور دارای قابلیت شارژ سریع است که به شما این امکان را می دهد که با 10 دقیقه شارژ USB به یک ساعت موسیقی گوش دهید. میکروفون تعبیه شده در این هدفون به کاربران این امکان را می دهد که با دستیار صوتی صحبت کنند و با دیگران مکالمه مورد نظر خود داشته باشند. سونی قصد دارد با ارائه به روز رسانی به هدفون خود، قابلیت استفاده از دستیار صوتی گوگل را اضافه کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی چه زمانی در دسترس خواهد بود. سونی علاوه بر استفاده از AINC، موتور بهینه سازی صدای دیجیتال یا DSEE را نیز در نظر گرفته است که به هدفون اجازه می دهد تا کیفیت صدای فایل های فشرده را بهبود بخشد. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به پشتیبانی از برد 7 هرتز تا 20000 هرتز، امپدانس 33 اهم، پورت اتصال کابل 3.5 میلی متری و درایور 30 ​​میلی متری اشاره کرد.

حذف نویز در هدفون

چه در یک پرواز طولانی باشید و چه در حال رفت و آمد به محل کار، ویژگی حذف خودکار نویز (AINC) AINC به طور مداوم نویز محیط را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار نویز را از محیط اطراف شما حذف می کند.
آنچه را که می شنوید با فناوری حسگر صدای دوگانه کنترل کنید. میکروفون دوگانه در هدفون WH-CH710N صدای محیط را بیش از هر زمان دیگری ضبط می کند. بنابراین برای جلوگیری از ترافیک شهری یا مکالمات اداری، می توانید به طور کامل در هر چیزی که به آن گوش می دهید غوطه ور شوید.

صدا را سفارشی کنید

حالت صدای فراگیر به شما امکان می دهد با هدفون بی سیم و راحت Sony WH-CH710N تجربه شنیداری خود را به طور کامل کنترل کنید. آن را روشن کنید و می‌توانید همزمان با شنیدن صداهای اصلی روزمره که شما را ایمن نگه می‌دارند، به موسیقی خود گوش دهید، مانند ترافیک.

عمر باتری طولانی

با هدفون WH-CH710N، تمام روز را با شارژ سریع به موسیقی گوش دهید. این هدفون از باتری لیتیومی استفاده می کند که به این معنی است که با یک بار شارژ می توانید تا 35 ساعت به موسیقی گوش دهید. به علاوه، با شارژ سریع، تنها در 10 دقیقه شارژ، 60 دقیقه پخش خواهید داشت.
موسیقی خود را تمام روز ادامه دهید. باتری داخلی لیتیوم یونی تا 35 ساعت پخش موسیقی را به شما می دهد (بسته به تنظیمات موسیقی شما) و می توان آن را از طریق USB شارژ کرد. شارژ سریع پس از 10 دقیقه شارژ، 60 دقیقه استفاده را فراهم می کند.

درایورهای عالی برای هدفون سونی

هدفون WH-CH710N که با در نظر داشتن سبک طراحی شده است، طراحی مناسب و عملکرد مناسبی دارد. همانطور که از هدفون سونی در مقایسه با هدفون های دیگر انتظار دارید. درایورهای جدید 1.2 اینچی یا 30 میلی متری این هدفون باعث می شود حتی با طراحی هدفون سبک و راحت به صدایی تمیز و شفاف برسید. آنها برای پخش طیف گسترده ای از فرکانس ها، از ضربه های ملایم تا صداهای بلند، ایده آل هستند.

میکروفون دوگانه جلو و عقب به این معنی است که هدفون WH-CH710N صدای محیطی بیشتری را نسبت به قبل ضبط می کند. بنابراین آیا می‌خواهید از سروصدای ترافیک شهری یا صحبت‌های اداری جلوگیری کنید؟ اکنون می توانید در هر چیزی که به آن گوش می دهید کاملاً خود را گم کنید.

دستیار صوتی

با فشار ساده یک دکمه، این هدفون شما را به دستیار صوتی گوشی هوشمندتان متصل می کند تا مسیرها را دریافت کنید، موسیقی پخش کنید و با مخاطبین ارتباط برقرار کنید.
مکالمه به راحتی و بدون تماس هندزفری جریان دارد. بنابراین گوشی خود را همانجا بگذارید، فقط صحبت کنید. WH-CH710N صدای واضح تری را به طرف مقابل تلفن ارائه می دهد.

راحتی با تناسب کامل

با یک نوار لغزنده فلزی قابل تنظیم، می توانید هدفون بی سیم WH-CH710N سونی را به اندازه مناسب خود تنظیم کنید و جلسات طولانی گوش دادن را راحت تر کنید. بالشتک های گوش نرم و بیضی شکل هستند و هرگز نیازی به استراحت در هنگام گوش دادن به موسیقی، فیلم و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود نخواهید داشت.
WH-CH710N قابل چرخش است، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را هر کجا که می روید حمل کنید.

اتصالات و تنظیمات

هدفون بی سیم WH-CH710N با شارژر USB Type-C عرضه می شود. عملکرد واقعی بسته به تنظیمات، شرایط محیطی و کاربرد متفاوت خواهد بود. این هدفون با گوشی های هوشمند اندروید (اندروید) یا آیفون که نیاز به اتصال بلوتوث دارند، سازگار است.
البته، سازگاری بین دستگاه های بلوتوث ممکن است متفاوت باشد. WH-CH710N دستیار گوگل و الکسا را ​​با به روز رسانی ارائه می دهد. این هدفون با بلوتوث 5.0 سازگار است و از کدک های بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می کند، اما از AptX پشتیبانی نمی کند.

طراحی مناسب برای هدفون سونی

هدفون WH-CH710N که در رنگ‌های مشکی یا سفید مات موجود است، دارای گوش‌کاپ و بالشتک بزرگ است. علیرغم ساختار حجیم، بسیار سبک هستند و تناسب آنها بسیار راحت است. درایورهای 30 میلی متری محدوده فرکانسی 7 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه می دهند.

دکمه ها و کنترل ها

هدفون بی سیم WH-CH710N سونی دارای یک دکمه روشن/خاموش در گوشواره سمت چپ و همچنین اتصالات USB-C برای کابل شارژ و کابل هدفون 3.5 میلی متری است. وصل کردن کابل صدا بلافاصله اتصال بلوتوث را قطع می کند، اما همچنان می توانید از هدفون با ANC و گوش دادن فراگیر استفاده کنید. اگر می‌خواهید عمر باتری را حفظ کنید، می‌توانید در حالت سیمی نیز گوش دهید، اگرچه برخی از عملکرد باس و وضوح فرکانس بالا آسیب می‌بینند.
کنترل ها در سمت راست گوشی قرار دارند. یک دکمه چند منظوره وجود دارد که پخش، پیمایش مسیر، مدیریت تماس و دستیارهای صوتی را بر اساس تعداد دفعاتی که روی آن ضربه می‌زنید یا مدت زمانی که آن را نگه می‌دارید، کنترل می‌کند، در حالی که دکمه‌های مثبت یا منفی در دو طرف صدا را کنترل می‌کنند.

روش های اتصال هدفون

از دو طریق می توانید به هدفون سونی WH-CH710N متصل شوید. ابتدا می توانید دکمه پاور یا پاور را چند ثانیه پس از روشن شدن نگه دارید. سپس هدفون وارد حالت جفت شدن می شود و شما فقط می توانید دستگاه را در تنظیمات بلوتوث دستگاه خود پیدا کنید.
راه دوم از طریق NFC است، بنابراین اگر گوشی اندرویدی دارید، می توانید لوگوی NFC را در سمت چپ گوشی نگه دارید و پیامی روی گوشی شما ظاهر می شود که می پرسد می خواهید با هدست وصل شوید یا خیر.

مناسب برای بازی

Sony WH-CH710N برای بازی های سیمی مناسب است. برای دریافت صدا می توانید این هدست را به کنترلر Xbox One یا PS4 خود متصل کنید، اما نمی توانید از میکروفون برای برقراری ارتباط با هم تیمی های خود استفاده کنید. تناسب راحت آن‌ها برای جلسات طولانی بازی ایده‌آل است و باس قدرتمند آن‌ها در صحنه‌های پر جنب و جوش، ضربه بیشتری را ارائه می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N (پلمپ باز)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N (پلمپ باز)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه