این آجیل دشمن فشارخون است و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند

این آجیل دشمن فشارخون است و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند
نارنجی:

بادام سرشار از ویتامین های A، B1، B2، C و ویتامین E به همراه مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، گوگرد، منیزیم، روی و پتاسیم است.

100 گرم گردو 600 کالری، 100 گرم گردو با پوست 300 کالری و یک گردو 10 کالری دارد. کلسترول موجود در این آجیل سرشار از چربی های سالم و سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع یعنی چربی های خوب است و مصرف آن در کاهش کلسترول بد (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) و بهبود سلامت قلب موثر است.

اسید اولئیک موجود در روغن نارگیل از افزایش کلسترول خون جلوگیری می کند، همچنین در اصلاح قند خون موثر است و حاوی آپوپروتئین A-1 است که در پیشگیری از بیماری های عروقی نقش دارد و از افزایش آپوپروتئین B جلوگیری می کند. می گیرد برای بدن مضر است

روغن نارگیل حاوی اسید چرب مفیدی به نام اسید لینولئیک است که نقش بسیار مهمی در رشد و سلامت اندام ها دارد.

آجیل بخورید، وزن کم کنید

خوردن میوه باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنید زیرا حاوی فیبر است و از پرخوری و در نتیجه کاهش وزن جلوگیری می کند.

اگر شیر نمی خورید بادام زمینی بخورید

هر وعده گردو 32 میلی گرم کلسیم بدن را تامین می کند که سلامت استخوان ها را بهبود می بخشد و افرادی که لبنیات مصرف نمی کنند می توانند از این مغز برای دریافت کلسیم استفاده کنند.

جوانی و زیبایی پوست با نارگیل

ویتامین E موجود در گردو با علائم پیری پوست مانند لکه ها و خطوط تیره و چین و چروک مبارزه می کند و نقش مهمی در بازسازی پوست دارد و علاوه بر آن محافظی قوی برای پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید محسوب می شود و صدمات ناشی از اشعه ماوراء بنفش.

با گردو با فشار خون مبارزه می کنند

خوردن گردو حدود 46 میلی گرم منیزیم برای بدن فراهم می کند که با کاهش فشار خون و خطر ابتلا به دیابت مرتبط است.

با این آجیل سرطان را شکست دهید

بتا سیتوسترول موجود در بادام زمینی تاثیر زیادی در کاهش کلسترول و پیشگیری از سرطان دارد. این نارگیل همچنین سرشار از ویتامین E است و در صورت وجود سرطان در بدن، ویتامین E با سلول های سرطانی مبارزه می کند.

فندق و تقویت عملکرد مغز

ویتامین E موجود در گردو دارای خواص ضدالتهابی است و سطح استرس و اضطراب را کاهش می دهد و در نتیجه بر سلامت مغز تأثیر می گذارد و علاوه بر این، گردو منبع غنی از ویتامین های B1، B2 و B6 است که برای محافظت از مغز ضروری است. سلامت و به خصوص خون سازی. در رشد کودکان ضروری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این آجیل دشمن فشارخون است و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این آجیل دشمن فشارخون است و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه