نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700

هدفون بلوتوث سونی WH-XB700 با صدای EXTRA BASS بیس استثنایی را با وضوح صدای استثنایی و منحصر به فرد ترکیب می کند. اتصال از طریق (NFC) و فناوری بی سیم (بلوتوث) نیاز به اتصالات کابلی پیچیده را از بین می برد. برای اتصال سریع و بدون دردسر، کافی است دستگاه سازگار با NFC خود را به علامت N روی هدفون بلوتوث خود بیاورید، سپس پخش موسیقی خود را شروع کنید و اگر دستگاه شما مجهز به NFC نیست، می توانید از طریق بلوتوث به صدای مورد علاقه خود گوش دهید. آهنگ های بی سیم از طریق فناوری بی سیم بلوتوث.
با شارژ 4 ساعته، 30 ساعت پخش مداوم موسیقی خواهید داشت. بنابراین شما می توانید آهنگ های موسیقی را با آهنگ گوش دهید و پس از میکس میکس کنید. اگر به شارژ سریع نیاز دارید، می‌توانید با شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای به مدت ۹۰ دقیقه از هدفون خود استفاده کنید.
بدون نیاز به برداشتن هدفون، به راحتی بین آهنگ ها و تماس ها جابه جا شوید. فقط دکمه چند منظوره را در گوش چپ فشار دهید و میکروفون داخلی به شما امکان می دهد از تلفن های هوشمند انتخاب شده تماس تلفنی برقرار کنید.

بیس اضافی

عملکرد Extra Bass به شما امکان می دهد باس را تقویت کنید. همچنین بیس استثنایی را در فرکانس های پایین افزایش می دهد و لذت موسیقی را به شما هدیه می دهد.
سونی در این هدفون کاملا نوآورانه به شما این امکان را می دهد که سطح بیس هر آهنگ را به دلخواه و بسته به محیطی که در آن قرار دارید تنظیم کنید، اما می توانید از آن ها در مکان هایی مانند کلوپ، سالن یا فضاها با کیفیت پخش مطلوب استفاده کنید.

اتصال بی سیم

بلوتوث و NFC شما را به صورت بی سیم متصل می کنند. با بلوتوث و NFC، نیازی به اتصال از طریق کابل و تنظیمات سخت نیست. به راحتی می توانید NFC یا بلوتوث گوشی موبایل خود را روشن کنید و بدون مشکل به این هدفون متصل شوید و از موسیقی با کیفیت و شفاف لذت ببرید.

باتری و منبع تغذیه

این هدفون دارای باتری قابل شارژی است که در مدت 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود و به شما اجازه می دهد تا 30 ساعت به موسیقی گوش دهید یا صحبت کنید.

طراحی راحت و زیبا

این هدست طراحی زیبا و راحت دارد. بدنه این هدست از پلاستیک محکم و براق ساخته شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. همچنین پدهای این هدفون به گونه ای طراحی شده است که می توانید در تمام طول روز بدون احساس ناراحتی، گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از آن، آنها را روی سر خود قرار دهید.

شارژ سریع

اگر هدفون شما رو به اتمام است، می توانید تنها با 10 دقیقه شارژ سریع، 90 دقیقه از هدفون خود استفاده کنید.

دستیار صوتی

با کمک این هدست می توانید به دستیار صوتی تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید و درخواست های خود را به دستیار صوتی بگویید و پاسخ آن را دریافت کنید.

میکروفون داخلی

این هدفون دارای یک میکروفون داخلی است که به شما کمک می کند هنگام دریافت تماس ها پاسخ دهید و با این اطمینان که فقط صدای شما بدون نویز پس زمینه مخابره می شود به مکالمه خود ادامه دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه