نقد و بررسی هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro

هدفون بلوتوث بی سیم Beats Solo Pro از سری محصولات تولید شده توسط شرکت Beats است که به عنوان هدفون حذف نویز بلوتوث عرضه شده است. با این قیمت، هدفون Beats Solo Pro یک اتصال بی سیم دارد که با فناوری بلوتوث داخلی هدفون امکان پذیر شده است. این هدفون طراحی بسیار زیبا و چشمگیری دارد و از نوع روی گوشی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول جدید و منحصر به فرد و بررسی دقیق تر، با دیجی کد همراه باشید.

در یک نگاه

  • طراحی گوش شیک، مجلل و جذاب
  • مناسب برای استفاده روزانه و ورزش
  • صدایی با کیفیت و شفاف با پلتفرم آکوستیک پیشرفته
  • فناوری حذف نویز فعال برای کاهش نویز محیط به کمترین سطح ممکن
  • اتصال بی سیم با بلوتوث نسخه 5.0
  • دارای تراشه Apple H1 است
  • دارای ویژگی شفافیت است
  • باتری قوی 22 ساعت با حذف نویز روشن و 40 ساعت با حذف نویز خاموش
  • شارژ سریع با رابط لایتنینگ
  • راحت، سبک و قابل حمل با بدنه انعطاف پذیر و وزن 267 گرم
  • پشتیبانی از دستیار صوتی سیری دستیار گوگل. الکسا

در موسیقی خود غرق شوید

با یک پلت فرم پیشرفته آکوستیک و کاهش نویز، می توانید از صدایی با کیفیت بالا و شفاف در مکان های مناسب لذت ببرید.

قابلیت حذف نویز (Noise Cancelling)

فناوری Active Noise Canceling به طور خودکار تمام صداهای مضر را از محیط اطراف شما حذف می کند و موسیقی شما را به روشی واضح و با کیفیت بالا بازتولید می کند.

شفافیت

هدفون بی سیم Beats Solo Pro به طور طبیعی صداهای محیط را با حذف نویز مسدود می کند و به شما کمک می کند از نویزهای مخرب در امان بمانید.

افزایش قدرت

هنگامی که ویژگی های حذف نویز و شفافیت را خاموش می کنید، می توانید از هدفون Beats Solo Pro برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

طراحی شیک و راحت

طراحی ارگونومیک و زیبای هدفون حذف نویز Beats Solo Pro راحتی فوق العاده و ظاهری شیک را برای شما فراهم می کند.

باتری و منبع تغذیه

باتری استفاده شده در هدفون Beats Solo Pro یک باتری لیتیوم یونی است. این باتری به شما کمک می کند تا 22 ساعت به موسیقی گوش دهید. این هدفون شارژی به شما امکان می دهد در صورت خاموش بودن کاهش نویز و شفافیت به مدت 40 ساعت موسیقی پخش کنید و از پخش موسیقی لذت ببرید.

بدنه انعطاف پذیر

شما می توانید هدفون خود را در هر زمان و هر کجا که بخواهید استفاده کنید. با استفاده از بدنه انعطاف پذیر هدفون Beats Solo Pro می توانید پد هدفون های خود را تا کرده، در کیف مخصوص قرار دهید و به هر کجا که می خواهید حمل کنید.

سازگاری دستیار صوتی

هدفون بلوتوث Beats مانند هدفون بلوتوث Beats Solo Pro با دستیارهای صوتی سازگار است. می‌توانید با گفتن «Hey Siri» با دستیار صوتی محصولات اپل تماس بگیرید. همچنین می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه b در وسط هدست به دستیار صوتی تلفن های همراه غیر اپل متصل شوید.

میکروفون داخلی

با خرید هدفون با میکروفون داخلی، می توانید در حین گوش دادن به موسیقی خود به تماس های دریافتی پاسخ دهید. این میکروفون به شما امکان می دهد مکالمه ای واضح و با کیفیت داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه