لزوم آموزش پلیس – نارنجی

لزوم آموزش پلیس - نارنجی

مدت ها پیش زن جوانی بر اثر تیراندازی پلیس به کما رفت و خانواده اش همچنان نگران سلامتی او هستند.
در پاییز 1401 همه دیدند حادثه مهسا امینی که در کلانتری اتفاق افتاد چه بلایی سر کشور آورد و علاوه بر کشته شدن تعدادی از مردم در خیابان ها و در برابر آن حادثه، کمبود زنان از حجاب گسترش یافت و همه ترکیبات کشور بر رفتار پلیس تأثیر گذاشت.
این اتفاقات ممکن است مسئولان کشور را به این فکر بیندازد که برای حفظ آرامش، آرامش و آرامش خود در جامعه باید با مردم و در شرایط سخت عصبی رفتار مناسبی داشته باشند.
همچنین باید گفتار و گفتار را آموزش داد تا با نحوه صحبت کردن و با جملات زیبا و کلمات ملایم به افراد آرامش بخشد.
خداوند به پیامبرش می فرماید: به خاطر رحمت خدا لعنتشان کن و افشا کن.
چند شب پیش داشتم از خیابان پاسداران نبش اکسوان می گذشتم، دیدم ماشین پلیس راه راست را در پیش گرفته و ماشین ها را مجبور می کنند از یک خیابان فرعی عبور کنند و در خیابان بعدی به خیابان اصلی برسند. خیابان در جاده اصلی تردد نداشت اما با این اقدام پلیس تمام خیابان های فرعی اطراف مسدود شد. جلوتر رفتم و به فرمانده خودروی پلیس سلام کردم اگر جاده را باز کنید ترافیک روشن می شود. گفت برو کارت بده، ما کارمان را بلدیم. تشکر کردم و رفتم و از دور اوضاع را تماشا کردم. بعد از مدتی خیابان اصلی هم بسته شد، ماشین پلیس مجبور شد جلوی ترافیک حرکت کند و راه را باز کند.
بنابراین چه خوب است که با تغییر حکومت در ایران، تغییری در رفتار و گفتار پلیس ایجاد شود و رفتار و گفتار خشونت آمیز برخی از افسران پلیس به رفتار و گفتار خیر آفرین تبدیل شود.
باید دانست که مار را با زبان ملایم از سوراخش بیرون می آورند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم آموزش پلیس – نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم آموزش پلیس – نارنجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه