نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6

داشتن یک هندزفری سبک و راحت که به خوبی در گوش قرار می گیرد و نمی افتد نیازی است که هایلو به آن پاسخ داده است. هندزفری بلوتوث هیلو مدل GT6 بی سیم است. این هندزفری دارای میکروفون است و در 1.5 ساعت شارژ می شود. با هندزفری بلوتوث Hilo GT6 می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و به مدت 1.5 ساعت از آن لذت ببرید. با این هدفون می توانید 4 ساعت صحبت کنید که عدد قابل توجهی است. بدنه کشیده هدفون باعث شده که به راحتی از گوش خارج نشوند و برای پیاده روی نیز مناسب است. باتری 310 میلی آمپری آن نسبتاً قابل قبول است، اما نباید انتظار چندین ساعت استفاده مداوم از آن را داشته باشید. در مجموع هندزفری بلوتوث هیلو مدل GT6 گزینه خوبی برای استفاده عمومی است، اما اگر برای ساعت ها استفاده یا ورزش های حرفه ای به هندزفری نیاز دارید، باید گزینه های هیلو دیگر را امتحان کنید.

هندزفری هیلو gt6 یکی از مقرون به صرفه ترین هندزفری های موجود در بازار است که ویژگی های بسیار خوبی دارد. این هندزفری بدنه تمام پلاستیکی دارد که از کیفیت خوبی برخوردار است، بدنه هدست نیز از پلاستیک محکم ساخته شده است و به دلیل سایز کوچک می توانید آن را به راحتی در جیب خود حمل کنید.
وزن هر گوشی 3.9 گرم است و همراه با قاب شارژ به 45 گرم می رسد که استفاده از این هندزفری را بسیار راحت و بی دردسر می کند. از سوی دیگر، بر روی هر دو گوشی پدهای لمسی برای کنترل صدا یا رد و پاسخ به تماس ها وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی با هندزفری هایلو GT6 کار کنید.

برای شارژ هدفون کافیست هر هدفون را داخل قاب شارژ قرار دهید، با توجه به LED نشانگر شارژ می توانید میزان شارژ گوشی را تشخیص دهید. هدفون به راحتی در گوش قرار می گیرد و ارگونومی بسیار خوبی دارد، در حین تمرین از گوش خارج نمی شود و می توانید در حین دویدن از آن استفاده کنید. اما مراقب باشید که هندزفری GT6 هایلو دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب و عرق نیست، پس مراقب باشید که به هیچ وجه آب به آنها نرسد.

باتری هیلو GT6 عملکرد نسبتا خوبی دارد و می تواند تا 5.5 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند، مدت زمان شارژ این هدفون با قاب شارژ به 20.5 ساعت می رسد. شارژ کامل محفظه 2 ساعت و شارژ هدفون 1.5 ساعت طول می کشد. از طرفی باتری کیس شارژ هندزفری هیلو GT6 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و با استفاده از پورت Type C شارژ می شود.

هندزفری هیلو GT6 می تواند بهترین گزینه برای هر نوع کاربری باشد، مثلا اگر دوست دارید موسیقی گوش دهید، این هندزفری دارای درایور با قطر 12 میلی متر است که باعث می شود صدا با بیس و کیفیت بالا به گوش کاربر برسد. همچنین پشتیبانی از فرمت AAC در این هدفون ارزان قیمت ویژگی خوبی است که در برخی از هدفون های گران قیمت دیده نمی شود، این فرمت آهنگ را با کیفیت بالاتری پخش می کند و این هندزفری هیلو نیز از این فرمت پشتیبانی می کند. در نتیجه بلندگوهای هندزفری هیلو GT6 کیفیت بسیار خوبی دارند که می توانند آهنگ ها را با فرمت AAC با بالاترین دقت و کیفیت بازتولید کنند.

البته اگر به دنبال هدست مخصوص بازی هستید، خرید هندزفری هیلو gt6 را به شما پیشنهاد می کنیم; هدست هیلو GT6 دارای ویژگی Gaming Mode است که تاخیر صدای داخل بازی را تا 65 میلی ثانیه کاهش می دهد. با دو بار ضربه زدن روی گوشی سمت چپ بدون نیاز به تنظیمات و خروج از بازی می توانید حالت بازی را فعال کنید.

البته استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 در کاهش تاخیر صدا و بی صدا بودن در بازی ها و تماس ها تاثیر بسزایی دارد. متأسفانه، ما این هدفون را برای تماس توصیه نمی کنیم، زیرا از هیچ فناوری حذف نویز محیطی استفاده نمی کند. با بلوتوث نسخه 5.2 برد این هدفون تا 10 متر می رسد و می توانید بدون کاهش کیفیت گوشی را از هدفون دور کنید.

از دیگر ویژگی های Hilo GT6 می توان به سازگاری آن با سیستم عامل های مختلف مانند اندروید و iOS اشاره کرد که به شما امکان دانلود و نصب نرم افزار Hilo GT6 را می دهد. با استفاده از این برنامه انحصاری هیلو می توانید اکولایزر را تغییر دهید، عملکرد سنسور هدفون را تغییر دهید و اپلیکیشن های مختلفی را برای دو ضربه و سه ضربه تعریف کنید.

این از بررسی هیلو gt6 است، البته پس از خواندن مقاله هرگز هدفون نخرید و سعی کنید همان را تست کنید تا ببینید آیا صدای آنها مطابق با سلیقه و میل شماست یا خیر. اگر به دنبال خرید یک هدفون ارزان و کارآمد هستید که از هر نظر عملکرد خوبی داشته باشد، خرید GT6 هایلو را به شما توصیه می کنیم. با قیمت بسیار مناسب، امکانات جذاب بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در برندهای دیگر دو برابر هزینه پرداخت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه